[Idols] Rolling Over Floor Laughing My Ass Off!

[Idols] Rolling Over Floor Laughing My Ass Off!

• WHahahaaHAHAhaha ...ik lag nog steeds!!

Stemmen: 12 60,0%
  • Wat een commerciele crap zeg...

Stemmen: 2 10,0%
  • Ik dee zelf mee!

Stemmen: 2 10,0%
  • Waarom niet zoiets voor producers??

Stemmen: 1 5,0%
  • Idoils... wat is dat?

Stemmen: 3 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
Ik lag me elke keer weer helemaal kappot ! jeetje wat een komedie ! :D:D:D:D:D:D:D:D
Echt ze mogen van mij nog wel een tijdje zo doorgaan met dit soort lol !!!!!
Ik zing ook wellis wat , maar weet toch wel dat het nergens naar klinkt, in iedergeval niet voor publiek vertoon hahahaha

Ik heb het vanavond voor het eerst gezien maar ik vond het wel melig eigenlijk....

het leukste deel is nu afgelopen, nu zitten er geen slechte zangers meer bij....jammer...saai...

ik wil denk ik niet weten wat dit is
net zoals bij big brother, ik keek het nooit en probeerde alles wat ermee te maken had te vermijden, maar toch wist ik na een tijdje helaas een paar namen van die debielen die in dat huis zaten..
maar misschien is dit wel heel wat anders...

Wat is idols?

http://idols.sandee.tv

als je nog eens wilt nalachen :D

het wordt nu natuurlijk wel minder, want de mensen die door zijn naar de volgende ronde hebben in ieder geval een stukje talent. het afzeiken is dus afgelopen :(

Tsja, als ik mensen vals hoor zingen krijg ik altijd last van drang naar buitensporig zinvol geweld.
Maar dat afkatten is ook wel erg. Ook al zijn het pro's het blijven onzettende zeikdozen.

Tenen krommend inderdaad ;)

Die henkjan (met die krullen) die is gewoon bot om het bot zijn inderdaad... De rest vind ik wel professioneel aangeven als iets waardeloos is. Kan je beter een eerlijk antwoord krijgen en je met iets bezig gaan houden waar je wel goed in bent :)

ik kijk niet meer naar dit soort programma's. Vind het altijd mar zielige vertoningen maar iets zegt me dat ik toch wel eens een aflevering wil zien. Had het er met iemand over vandaag en die lachte zichzelf helemaal kapot.

Het schijnt dat mensen er flink worden afgezeikt...

Die Henk Jan had zelf ooit ook een plaatje opgenomen......dat liet die Kevin Masters horen hahaha nou klonk echt nog slechter dan de gemiddelde kandidaat.

De link doet het niet.

Ik heb twee afleveringen gezien. Hierover mijn mening:

Er was een pre-jury die de kanditaten heeft gescreend op uitschieters naar boven, maar vooral ook op uitschieters naar beneden (zie ook de volkskrant van zaterdag 7 december) Zodat de 'deskundige' jury die mensen even fijn op nationale tv kon afserveren (hun eigen woorden). De zogenaamd ondeskundige kijker krijgt het idee dat half deelnemend nederland debiel is - terwijl het gros van de deelnemers zich uiteraard in het grijze middengebied bevindt. Maar ja, daar maak je geen interessante televisie mee.

En dan gaat die 'deskundige' jury in B&W vertellen dat het nooit hun bedoeling is geweest om mensen uit te lachen, 'Welnee wij laten', en ik citeer nu 'alle kandidaten in hun waarde'. Neem me godverdomme niet kwalijk maar als ze dat werkelijk denken dan hebben ze een even slecht zelfbeeld als een deel van de kandidaten.

Het succes van het programma ligt in het harde afzeiken van de (vaak slechte) kandidaten door de jury. Heeft eigenlijk geen donder met muziek te maken. Dat verklaart ook waarom de jury niet deskundig hoeft te zijn. Want laten we eerlijk zijn: dat kutwijf van een Yearny Nogwat heeft dan welliswaar een paar leuke hitjes gescoord in een grijs verleden maar dat maakt haar nog niet deskundig. De muzikale keuze die door de drie klootzakken en dat ene kutwijf gemaakt worden stellen niets voor... iedereen met een beetje muzikaal gehoor kan dat... ik acht mezelf niet minder deskundig dan dit stelletje kneuzen.

Ik kijk nooit meer!

-- HanzZ

ik vind het een geweldig programma! na de eerste keer vol met plaatsvervangende schaamte kan ik nu lekker genieten zonder ook maar mijn tenen te krommen...vind het wel treurig dat blijkbaar zoveel mensen niet door hun omgeving worden beschermd maw: afgeraden om mee te doen omdat ze helemaal niet kunnen zingen..

kaagman zit daar omdat ze voorzitter is van stichting Conamus.....tja..dat zegt denk ik wel wat over de Nederlandse popmuziek an sich ;)

verder valt me op dat ALLE vrouwen zo'n afgeknepen arrenbie stemmetje hebben...daar is misschien op geselecteerd maar het is niet best..... de mannen zingen een stuk interessanter.....maar da's ook nie echt best..... en het blijkt maar weer dat zwarte stemmen een stuk aangenamer zijn om naar te luisteren dan al die blanke stemmetjes....kan natuurlijk ook persoonlijk zijn ;)

Olaf

"Shit Negro" om maar wat te quoten uit een bekende film..

Absoluut mee eens Olaf... Ookal zit er ook zo'n gozer met kale kop en flinke sik die een erg interessant stemgeluid weet te produceren.

En bij de vrouwen zit er 1 tussen (Negering ook alweer) met zo'n heerlijke rouwe stem (alla...ben d'r naam kwijt)...nahjammie! Maar ze zal er wel al uitgeknikkerd zijn omdat ze niet erg knap is. Kom maar bij mij wat underground trekjes inzingen hoor !! ;)

Zelfhulpgroep

Zelfhulpgroep

Van zielige mensen, voor zielige mensen, door zielige mensen.
Heer, geef mij de kracht en tijd van leven voor hen allen te bidden.....

dankje ;)

Origineel geplaatst door Almeros
En bij de vrouwen zit er 1 tussen (Negering ook alweer) met zo'n heerlijke rouwe stem (alla...ben d'r naam kwijt)...nahjammie! Maar ze zal er wel al uitgeknikkerd zijn omdat ze niet erg knap is. Kom maar bij mij wat underground trekjes inzingen hoor !! ;)

Dat was mijn favoriet, echt de stem die bij haar uitstraling paste ! geweldig, kan volgens mij een groot artiest worden!
ik denk dat ze misschien lastig is om mee te werken dat ze het niet aandurven??? ik ken haar niet, kan ook een lieffie zijn!, of dat ze gewoon niet binnen het concept van het programma past, ze is er pas uitgeknikkerd in de theater ronde!!!

het viel me op dat er zoveel met muziek fout gingen, had ik niet verwacht... ik dacht, das makkelijker want dan heb je houvast aan de muziek! het viel me ook op dat mensen kozen voor dat nummer van Robbie Williams om te vertolken , je weet wel met dat rap stukje! das toch wel een lastig stukje om ff in te studeren... het viel me sowieso op dat een paar echt door de mand vielen, omdat ze waarschijnlijk 1 nummertje goed konden zingen en dus in de 2e ronde naast hun additute ook helaas andere nummers niet konden vertolken. Maarja daardoor blijft het nog leuk !!! anders kon ik nu niet meer lachen om die serie :D:D:D:D:D:D:D:D

Ik geniet steeds weer van die link die eerder gegeven was hier in deze thread haha, lachen !
En ik vind het verder terecht dat ze zeer kritisch zijn en eerlijk, alleen lachen als je in de jury zit is wat minder geplaatst vind ik ! je zag ook dat veel mensen toch moeilijk met kritiek om kunnen gaan en in de aanval gingen (droevig gewoon dat soort mensen !). Als je niet tegen gemeende eerlijke kritiek kunt moet je niet openbaar gaan, en al zeker niet meedoen aan wedstrijden of mensen vragen of ze iets mooi vinden ofzo ! Verder vind ik het terecht dat ze middenmeute niet uitzenden, die hebben immers nog de mogelijkheid om goed te zijn/worden en kunnen slechte publiciteit minder gebruiken, however mensen die goed zijn en dus door zijn positieve publiciteit krijgen en mensen die echt slecht zijn kunnen niet meer aan de bak, en horen niet aan de bak te kunnen dus krijgen de publiciteit die nodig is om hoge kijkcijfers te halen ! Anders krijg je zoiets als na starmaker dat iedereen denkt dat ze kunnen zingen en dat da een makkie is, en zich niet realiseren dat het ook wellis zo kan zijn dat het toch niet helemaal goed klinkt !

Back