Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Ik weet vrij zeker dat ik "al zijn" elpees heb.
Ik heb hem dus op lp en wat nu? Ik ben momenteel niet in staat er even een mp3-tje ofzo van te maken en het is mij teveel gedoe allemaal. De plaat mag je wel van me lenen eventueel.
Garrison heeft overigens maar 3 of 4 platen uitgebacht voor zover ik weet. Alles alleen maar op een Arp 2600 met wat strings en verder niets. Leuke vlotte deuntjes wel.

Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Ik weet vrij zeker dat ik "al zijn" elpees heb.
Ik heb hem dus op lp en wat nu? Ik ben momenteel niet in staat er even een mp3-tje ofzo van te maken en het is mij teveel gedoe allemaal. De plaat mag je wel van me lenen eventueel.
Garrison heeft overigens maar 3 of 4 platen uitgebacht voor zover ik weet. Alles alleen maar op een Arp 2600 met wat strings en verder niets. Leuke vlotte deuntjes wel.

Origineel geplaatst door Danny
Via www.groove.nl kan je enkele Garrison CD's bestellen. Misschien vind je daar wel wat je zoekt.
Succes

Origineel geplaatst door Absynthe
Ik heb ff wat CD/LP tracklists op een rij gezet. Echt vaag dat hij zo heeft zitten te schuiven met de tracks, en bijvoorbeeld alle vocal tracks van Eclipse heeft vervangen om ze vervolgens bij Sunreturn te zetten :confused:
Eclipse LP Tracklist
A1 Departure (3:52)
A2 Airborn (11:22)
A3 Celestial Nights (2:2
B1 Visions (4:4
B2 Take A Chance (3:30)
B3 Animation (2:23)
B4 For You And Me (4:1
Eclipse CD Tracklist
1 Departure (3:49)
2 Airborn (11:22)
3 Celestial Nights (2:33)
4 Daydreams (2:13)
5 The Elliptical Sun (4:37)
6 Interstellar Romance (6:10)
7 Dimensions (10:5
8 The Awakening (5:03)
9 Cloud Burst 2001 (1:15)
In The Regions Of Sunreturn LP Tracklist
A1 To The Other Side Of The Sky
A2 The Search
A3 Dreams
A4 Twilights Return
B1 Escape
B2 The Distance From Here
B3 Theme To Onday
B4 The Voyage
In The Regions Of Sunreturn And Beyond CD Tracklist
1 To The Other Side Of The Sky (5:14)
2 The Search (5:42)
3 Dreams (3:3
4 Take A Chance (3:2
5 Twilights Returns (4:40)
6 Escape (4:31)
7 Animation (2:37)
8 Theme To Onday (5:51)
9 The Black Hole (2:14)
10 For You And Me (3:55)
11 The Voyage (6:02)

Origineel geplaatst door phochos
Dat was gekomen omdat hij van de originele LP Eclipse destijds de masters van de tweede kant kwijt was, daarom heeft hij een aantal nummers nieuw erbij gemaakt voor Eclipse. Toen deze uiteindelijk uit was gekomen, kwamen de oorspronkelijke nummers van de tweede kant van Eclipse weer tevoorschijn en deze heeft hij dus bij In The Regions Of Sunreturn erbij geplaatst en daarom zit ook de extra And Beyond erbij.
Phochos![]()
Vinyl is in Near MINT minus (NM-)/VG+ condition (scratch on "Visions" causes light tics) and jacket is in VG+ condition. Includes lyric&photo printed inner sleeve.

Origineel geplaatst door Absynthe
Kan ik concluderen dat hij dan de master voor 'Visions' is kwijtgeraakt? De LP staat trouwens ook op eBay
![]()
Dit is trouwens de 1998 versie van 'Brave New World'

Origineel geplaatst door phochos
Dat was gekomen omdat hij van de originele LP Eclipse destijds de masters van de tweede kant kwijt was, daarom heeft hij een aantal nummers nieuw erbij gemaakt voor Eclipse. Toen deze uiteindelijk uit was gekomen, kwamen de oorspronkelijke nummers van de tweede kant van Eclipse weer tevoorschijn en deze heeft hij dus bij In The Regions Of Sunreturn erbij geplaatst en daarom zit ook de extra And Beyond erbij.
Phochos![]()

Origineel geplaatst door conso
Dit lijkt eigenlijk erg op jouw verhaal Jos !![]()

Origineel geplaatst door Akikaze
Visions staat in de originele uitvoering ook als bonustrack op de cd Point of Impact. Dat is de beste die hij ooit heeft gemaakt, vind ik.
Michael Garrison is helaas te vroeg overleden. Als eerbetoon hebben we een dubbel cd gemaakt die bij mij te koop is. O.a. met forumlid SCD.
Er staat ook een stuk op van de man die de studio van Garrison heeft overgenomen en daarop die apparatuur gebruikt.