Recorden Midi Ensoniq dp2 in cubase

dct

Ouwe rot
Ik heb een in goed staat verkerende DP2 op de kop weten te tikken en ben er erg blij mee.
Nu wil ik heel erg graag parameters van de DP2 veranderen middels de data draaiknop en deze recorden
in cubase. Ik ben heftig op zoek geweest naar manuals en heb alleen die van de dp4 kunnen vinden.
Laat in deze manual nu net het hoofdstuk missen waarin de midi functies besproken worden....=(

Is er iemand die mij even op weg kan helpen...? Ik heb normaal gesproken nooit problemen met
het recorden van mididata in cubase. Zal dus vast iets met een instelling op de DP2 te maken hebben.

Alvast bedankt!!

Ja die had ik inmiddels ook gevonden, maar in deze manual staat helemaal niets over midi.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval :okdan:

Vandaag weer even bezig geweest om de dp2 naar midi te laten luisteren, echter zonder resultaat.:stupid
Het enige waar hij op reageert is midi cc00 (program change). Als ik hierbij in cubase een lijn trek dan volgt
de dp2 dit netjes op en verandert hij van effect, alle andere cc's kan ik inteken maar behalve dan dat het
lampje gaat knippren van ontvangen midi doet hij niets. Alle parameters van de effecten moeten toch
gewoon met midi aan te sturen zijn of ben ik nou gek?

HELLUUUUUUUUUUUUUP er is hier vast iemand die deze geweldige bak strak naar midi kan laten luisteren...

ik ben nu ook wel benieuwd .. via sysex moet ie het iig zeker doen .. anders kan sounddriver er niks mee natuurlijk

Als er hier al iemand zou zijn met de complete handleiding dan zou ik al een stuk dichter bij de oplossing kunnen komen.
Ik heb nu zo'n beetje elke handleiding van het internet geplukt die er te vinden is, maar telkens mist het
stuk dat over midi gaat. Is geloof ik hoofdstuk 4.

Het mag ook de handleiding van de dp4 zijn....:mega:

Origineel geplaatst door the perculator
Heb volgens mij de handleiding thuis liggen, zal vanavond even kijken.

Heb je een pb gestuurd. Super man!!

Mensen van het forum die het hier even in het kort uit kunnen leggen mogen natuurlijk nog steeds reageren.

Nou het heeft wat zweten en schelden gekost (heb hem zelfs nog een beuk verkocht:engel: ) maar hij doet het hoor. Het beestje luistert nu braaf naar de baas en volgt midi zonder problemen strak op.

Mensen die er iets over willen weten mogen een pb sturen.

Back