• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Drumstation (V1)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PrayersForRain

Ouwe rot
Te koop:

Eerste versie van de Novation Drumstation. Hij is in gebruikte staat en komt met de originele adapter & manual. Ik heb hem juist overgenomen van iemand maar het is toch niet mijn ding. Prijs is 150 euro zonder verzendingskosten. Ik woon in België maar het is geen probleem voor het te verzenden naar Nederland. Als je geïnteresseerd PB je me maar even.

Grtz, Pfr.

Foto 1

Foto 1

Foto 1

Attachments

• drumstation.jpg
    drumstation.jpg
    87 KB · Bekeken: 54
Foto 3

Foto 3

Links op de Drumstation plakt een metalen plaatje van Peter Verspuy.

Attachments

• drumstation3.jpg
    drumstation3.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 62
Terug te koop

Terug te koop

Koper heeft zijn vakantiecentjes nog niet dus hij staat terug te koop ... Als je hem wil PB je me maar even :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back