Stukje live TECHNO

Ik vind um goed, alleen vind ik um aan het begin iets te rommelig, maar voor de rest beukt ie lekker. Productie vind ik ook OK.:okdan:

Best lekker hoor. Misschien kan het tempo wat omhoog?

Lekker stukkie techno hoor, joepie! Met het zonnetje van vandaag en een biertje erbij is de sfeer compleet. *D

De opmerking van Hazes dat het tempo misschien iets omhoog kan zit wat in. Maar dat kan net zo goed m'n voorkeur voor 400bmp zijn die wat doorschijnt.

Het klikkerdeklik-kickje aan het begin vindt ik persoonlijk iets te.. klikkerig, maar dan zeur ik ook écht over de kleine dingetjes.

Thx voor de complimenten. Dat geplok in het begin was de metronoom van de Jomox die nog aanstond. Beest een lekker metronommpje :D. De mix is wel te rommelig..Had er een uurtje of 2 aan gezeten en heb het toen even live opgenomen. De tweede take die ik heb opgenomen klinkt al stukken beter qwa mix en er zit nu ook een tr606 in. De akkoorden veranderen en het is allemaal wat intressanter en gebalanceerder geworden. Binnekort wel weer eens een ander klein stukje liveact. Iig fijn dat het gewaardeerd wordt :)

Gr,

Chris

Back