Nieuwe Nick Nova!

nick nova

Resonator
Het nummertje heet cloudtriangle en bijhorend thema was een beetje: 'droom overschrijdt de realiteit'. Ik heb het samen met een maat gemaakt, het was nog aftasten van elkaars smaken. Het is gemaakt met cs6x, Waldorf xt, Emu Orbit en tr808.
Sla me aub rond de oren met kritieken, je weet dat je mij daar gelukkig mee kan maken...

:luv:

http://www.twin-x.com/cgi-bin/fileboard/filedisplay.cgi?category=Songs

yeah!!

brute sounds! enigste kritiek die ik heb is dat sommige frequenties een beetje overdadig aanwezig zijn.

verder vindt ik hem eigenlijk geweldig zelf de enorme hoeveelheid galm vindt ik goed kunnen(waar komt die galm eigenlijk vandaan)

zwaar ok dus!:okdan:

cool man, lijkt wel een dierentuin. Is wel vetjes die stereoeffecten. Goeie mastering!!!
De beat had er van mij wat eerder in mogen komen. Op een gegeven moment vindt ik het niet zo leuk meer.
Het wordt mij zeg maar wat te rustgevend enzo. Maar nogmaals complimenten voor de produktie kwaliteten.(niet dat ik daar veel verstand van heb hoor :) )
Hoe lang doe je nauw over zoiets?

Lijkt wel wat op oudere Plaid of zo, ala Warp style. Best wel gaaf zeg.

De mix heeft een mooie volle bas, erg goed gedaan.

En kritiek, ik kan niks negatiefs aanwijzen. Sorry. :)

De galm op de percussie komt uit de cs6x. De effecten zijn één van de weinige goeie dingen uit de cs6x (persoonlijke smaak, het is wel een goed masterkeyboard). Alle leads komen uit de Waldorf of Orbit, die wel heel vet zijn.

Ik vind af en toe dat de intro 4 of 8 maten te lang is en het hoogtepunt ook, misschien kort ik het nog wel in.
Ik denk dat we iets van 2 maanden aan het nummer gebokst hebben, 2 keer per week ongeveer. Er wordt veel gediscussieerd en van smaak verschilt, wat wel minder is en redelijk vermoeiend. Maar goed. Thanks voor de comments.

Zijn er nog mensen die iets over het nummer kunnen zeggen?

ik vind het een vette track, ken!
die reverb heeft zo z'n eigen doeleinden lijkt me zo...
bijzonder lekker nummer, ik ga m meteen nog een keer draaien :)

[p.s. zodra ik tijd heb laat ik het je weten, dan flansen we eens iets in elkaar!]

Ook al is het absoluut niet mijn stijl!!!

Mooie produktie!!!

Zit behoorlijk gladjes in elkaar!

Peace...

Back