Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah zo bedoel je.Ik bedoel dat je alle patches in hun algemeen op volume 127 kunt zetten?
Fysiek onmogelijk zonder hulpmiddelen.
Of je moet evenwichtskunstenaar zijn zoals deze man. YouTube- Stone Balance
Ik sta nu echt op het punt de Blofeld tot k*tsynth te verklaren. Ik hoor voortdurend digitale klikken bij de effecten (vooral bij de phaser en clocked delay). Je zou toch denken dat Waldorf dat na al die jaren al zou hebben verholpen? En ik gebruik wel degelijk de nieuwe firmware (V1.15).
Raar; misschien kun je Waldorf hierover inlichten, want dit is gewoon te absurd voor woorden! Zelfs een Roland JP 8000 doet dit niet.
Zijn de klikken duidelijk hoorbaar of moet je er echt op letten en heb je het nu over je samples die je met effecten routeert of over alleen je synthesesignaal? Kan mamelijk verschil maken. Daarnaast zou ik het erg slordig vinden van Waldorf als ze die 60MB samplegeheugen in de vorige firmware voor het renderen van effecten gebruikten en nu bij de 1.15 versie niet.
Het is zowel samples als het synthesesignaal. Bij de clocked delay valt het nogal mee, je hoort het wel erg goed als je snel speelt.
En kraken dat de phaser doet!