[Rh'n'Bee] Track > Andere Stad HELP!!

Stage73

elektromechanisch lid
hoihoi. Ben terug in Berlijn en dus uit schuldgevoel een Nederlandstalig trackje aan het maken. Toen ik voor de lol de soundset van Battery naar R'n'B veranderde, klonk het eigenlijk vrij lollig dus ik heb de groove nog wat aangepast en nu ist het officieel Rh'n'B... ;) ;) ;) Rhodes-n-Bass

Tuurlijk zijn de vocals ruk, maar je mag alleen er wat van zeggen als je me helpt en het bij jou thuis inzingt met je goddelijk soulvolle stem! Er wacht je eeuwige roem en eervolle vermelding op m'n soundclick site. Laat me graag weten als je ideeen hebt. Dat geldt ook voor de verdere aankleding van de track, want die is op zijn minst spaarzaam te noemen.

hier is de link!

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=40507&songID=5430633

heb je opname ideeen, laat me weten, krijg je een vocals-loze hi-qual mp3

"in case you wondered", 'tis uit dus ik was in de mood. :(

updeet...wat doe je met slechte vocals...MEEER slechte vocals toevoegen :) dus nu

feat. de Rolettes :D

Helemaal geen slechte vocals en Spinvis is er niks bij.
Klinkt lekker. Staat tegenover dat dit een synthforum is en die MP3 zonder zang hoef ik niet ; ) omdat er geen vette synths in voorkomen. Haha.

geen vette synths in voorkomen.

welles welles :D dat fluitje is de Prosoloist, bas en die 'digitale bells' sound komen uit de V-Station. Die laatste sound is nog een beetje softie-achtig, moet ik nog wat programmeren

ben me ook nog niet zeker over 'vrij zijn blij zijn' als text. beetje Borsatoisties. en een bridge komt er nog aan.

Back