Juno G

jantje

Nieuwkomer
Ik heb een Juno G gekocht, is dat voor een beginneling een goede aankoop. Ik kon niets vinden hier over de Juno g , kon de verleiding niet weerstaan.....dus ja8~

Een allround bak, een Fantom-X light zo gezegd, met de looks van d'n olde Juno/JX. Daar kan een beginner nog een hele tijd zoet mee zijn. De meeste synthesizerfundamentalisten hier zullen het wel niets vinden maar daar moet je je niets van aantrekken. Zo te zien alles d'r op en d'r aan, lekker overzichtelijk, groot scherm, veel plezier er mee.

mooie rompler

Dank....voor de reaktie's . Maar moet nog even nagels-bijten, kan hem Dinsdag ophalen.....Dan pas?? Ja dan pas!!:walker:

ook loik voor gevorderen en voor als je een juno wilt, het is tenslotte een juno hahahaha
gellof wel dat die massa's parameters heeftmeer dan die Juno D en een sequencer.
Binnenkort komt de jupiter Z uit

Handleiding nl.

Handleiding nl.

Ja, voor mij een mooi apparaat....wow.

Maar nu het volgende.....voor de juno d, is wel een nl handleiding te vinden op het internet, maar voor de juno g niet, weet iemand hoe ik aan een nederlandse handleiding kan komen.

Lijkt een trend te worden om een mening over een apparaat te vragen na aankoop ipv voor :confused:

Betreffende de juno: Leuke rompler met genoeg functies voor een beginner...

Waarom heb je eigenlijk voor de juno gekozen en wat ga je ermee doen? Gewoon interesse....

Link naar de NL handleiding: klik!

Veel plezier!

Origineel geplaatst door Lunchtime
Die zit bij de doos :D

Nee, helaas niet in de doos.

Origineel geplaatst door The Q
Link naar de NL handleiding: klik!

Veel plezier!

Oke, bedankt, ga er kijken.

Origineel geplaatst door mr space
Binnenkort komt de jupiter Z uit
:confused:

bm_yam_jupiterz.jpg

Origineel geplaatst door olav
Lijkt een trend te worden om een mening over een apparaat te vragen na aankoop ipv voor :confused:

Betreffende de juno: Leuke rompler met genoeg functies voor een beginner...

Waarom heb je eigenlijk voor de juno gekozen en wat ga je ermee doen? Gewoon interesse....

Dag olav,

Waarom ik voor een juno gekozen heb en wat ik er mee ga doen.

Misschien wel omdat ik voor 20 jaar terug een keer met een juno ( bij een kennis ) heb mogen proberen. Het was voor mij magie, een tover-instrument en de spelers waren voor mij een soort van magier.

Voor die tijd was ik altijd al onder de indruk van die muziek.....en nu nog, vaak nog kippevel bij het horen er van. Ik heb een keyboard KN6500, waar ik een beetje op speel.....en nu ook een Juno G dus, waar ik wil proberen dingen mee te doen die ik leuk, mooi vind.

Maarja....het is een heel ander instument als een keyboard en hoop het een beetje te snappen.

Back