Mensen uit Ierland

RSB

Whoehahaha
uit Bombario's thread

Dag forummers,

Ik ben op zoek naar muzikanten uit Ierland e.o. die het leuk lijkt om samen te werken en vooral nummers af te maken. Stijl mag niet heel divers, enkel van Acid naar Techno of Ambient, ik ben dus niet voor alles in.

Gewoon een keer op de en buurten over muziek ben ik ook altijd voor in, ervaringen uitwisselen is altijd nuttig. Ben benieuwd!

:doei:

Attachments

• ballina-ireland_l.jpg
    ballina-ireland_l.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 112
Lijkt me dat je in jouw woonomgeving meer kans hebt om Ieren tegen het lijf te lopen dan op het SynthForum :D

He RockSteadyBeat,

Ik woon ook in Ierland, maar dat wist je al. :) Helaas wel aan de andere kant van het land in Dublin. Mocht je ooit in Dublin zijn laat dan een pb achter. Dan kan ik vast wel ergens wat tijd vinden om in de kroeg over synths en drumcomp te praten met een Guinnness in de hand.

Mocht ik nog een keer in Galway komen, dan zal ik je ook nog pb'en. Maar eerlijk gezegd, zit ik nog maar voor een half jaar in Dublin en ga dan ergens anders naar toe.

Iig veel succes in Ierland.

Cheers,
Kyropios

Thats grand :okdan:
So what the craic in Dublin? any fun there :D
Mocht ik in Dublin komen zal ik zeker een pb'tje sturen.
Opzich zijn er genoeg redenen om een x naar Galway te komen.
The Races en The Art Festival komen eraan. Wij hebben Silverstrand hier(mooi strand met wit zand.
Ik heb een leuk huisje met een xtra slaapkamer voor onverwachtte gasten dus mocht het er ooit van komen,
voor 18euro heb je een rmonthly return Dub<>Galway :eureka:

Of hem:

large-horny-leprechaun.gif

Je woont zelf samen met mij in in huis 64hz!! 8o)

Post jij ff niet op mijn account dan! :eureka: 8o)

last van schizofrenie?

en meinte, stop met posten en maak een nieuwe account je hebt er 909. (nu terug normaal zeker)

Maar RSB, Ierland is een beetje een uithoek. Kom ik niet zo veel, enkel om melk te halen, maar vermits ik niet graag melk drink ...

Gagarin

Back