Hoe kan je zien of er een Fx board in een akai S2000 zit?

MonoTron

Initiating Sequence..
Ik heb een S2000 op de kop getikt en deze wordt van de week bij mijn familie langsgebracht.
Nu zit er ook een Fx board in dus ik zou graag willen weten hoe je dat het best kunt zien, als sampler leek dan...

Ik neem aan dat je aan de buitenkant niet kunt zien dat het board is ingebouwd, dus als je 'm aanzet, hoe kun je dan het makkelijkst zien dat het fx board erin zit? Dus met andere woorden, welk menu / knoppen etc? Ik heb geen flauw idee, want ik heb zelf nooit een akai sampler gehad. Ik kan die handeling dan even doorgeven aan m'n tante, zodat zij het ff kan checken!

Alvast bedankt :D

Weet je wat? Ik ga even m'n S2000 uit z'n al jaren durende winterslaap halen en kijken of dit niet makkelijker kan. :)

Ja, dat kan idd veel makkelijker en dus kun je dat wel aan je tante overlaten. :D

Je steekt de SYSTEM DISK in de disk drive en drukt op de POWER knop. Hij gaat dan laden en wanneer je TEST PROGRAM op het schermpje ziet, is hij klaar om te gebruiken. Druk op de EFFECTS knop en dan zie je op het schermpje:

FX1 EFFECTS
1 REVERB EQ 1

Dat zou voldoende moeten zijn om te controleren of het FX board gemonteerd is. Het is al lang geleden, maar volgens mij geeft hij deze mededeling niet wanneer het FX board niet erin zit.

Zou me niets verbazen als ze er al een beat mee heeft gemaakt wanneer jij 'em bij haar gaat ophalen. :D

Back