Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
poly800 (geen filter)
Origineel geplaatst door smackos
Toch zeker wel???
Origineel geplaatst door Hooihuis
is verplicht om de hele buts over te nemen (moet je ook al het geld hebben liggen) en daar mee te gaan leuren.
Wordt weer alleen als geheel verkocht...jammer. Zo iemand zal daar wellicht zijn redenen voor hebben, maar je verkleint volgens mij wel je kansen op die manier. Iemand die alleen een MS-50 zoekt is verplicht om de hele buts over te nemen (moet je ook al het geld hebben liggen) en daar mee te gaan leuren.
Wat is die X911 nou nog zo'n beetje waard? Zijn er hier mensen die daar (nog) mee werken?
Origineel geplaatst door Leo
is best leuk, zolang het de moeite waard is. maar 2000 was niet genoeg. lijkt weinig, maar afhankelijk van de staat:
ms50 1200
ms10 300
sq10 500
x911 250
pedaal 50
leken mij nog steeds aardige partij prijzen, met de quantum bonus eraf een bod van 2000.
kreeg een mailtje terug: 'helaas'

x marks the spotOrigineel geplaatst door R-ond
kheb de x911 ook nooitegt begrepen ,...en quasy presets ,..erop
Origineel geplaatst door 6 trak
x marks the spot

hoor net dat de set echt als geheel weg gaat en niet voor minder dan 3000.
Pffffff......echt niet interessant dus![]()
Die MS-50 is leuk, die SQ10 ook nog wel, maar daarna gaat het snel bergafwaarts met wat hij heeft. En daar (meer dan) 3.000 voor willen hebben? Good luck!

Pffffff......echt niet interessant dus![]()
Die MS-50 is leuk, die SQ10 ook nog wel, maar daarna gaat het snel bergafwaarts met wat hij heeft. En daar (meer dan) 3.000 voor willen hebben? Good luck!
bergafwaarts? de verkoper mailde me dat hij een bod van 700 op de ms02 had (en afgeslagen)
of zou het een ms20 zijn? dat maakt sense, maar een tikfout herhalen ligt ook weer niet voor de hand.

Origineel geplaatst door The Q
Dan moet dat wel een MS-20 zijn. 700 pleuro voor een interface is wel erg veel. [/size]
Plaatje was ook van de interface, dus dat zou wel heel erg toevallig zijn.