Korg analoog 'straatje'

Zomnius

Zom Lid
MS 50 monophone synth.
MS 10 monophone synth.
SQ 10 analog sequencer
MS 02 log-antilog box
X911 analog guitarsynth

op 2e hands punt nl.

Zomnius,
Kun je je signature wat kleiner maken? Dit lees zo onhandig en maakt 't onoverzichtelijk.

Origineel geplaatst door smackos
Toch zeker wel???

De Poly800 staat er niet meer bij? Lijkt me sterk dat er geen filter (meer) in zit, dat zou knap zijn. Misschien bedoelt -ie het verschil tussen mkI en II (delay/chorus)?

Wordt weer alleen als geheel verkocht...jammer. Zo iemand zal daar wellicht zijn redenen voor hebben, maar je verkleint volgens mij wel je kansen op die manier. Iemand die alleen een MS-50 zoekt is verplicht om de hele buts over te nemen (moet je ook al het geld hebben liggen) en daar mee te gaan leuren.

Wat is die X911 nou nog zo'n beetje waard? Zijn er hier mensen die daar (nog) mee werken?

...

...

sms303 heb er laatst een gekocht....ask hem ff
is volgens mij echt een rete vette bak willik ook wel

Origineel geplaatst door Hooihuis
is verplicht om de hele buts over te nemen (moet je ook al het geld hebben liggen) en daar mee te gaan leuren.

is best leuk, zolang het de moeite waard is. maar 2000 was niet genoeg. lijkt weinig, maar afhankelijk van de staat:
ms50 1200
ms10 300
sq10 500
x911 250
pedaal 50

leken mij nog steeds aardige partij prijzen, met de quantum bonus eraf een bod van 2000.
kreeg een mailtje terug: 'helaas'

Wordt weer alleen als geheel verkocht...jammer. Zo iemand zal daar wellicht zijn redenen voor hebben, maar je verkleint volgens mij wel je kansen op die manier. Iemand die alleen een MS-50 zoekt is verplicht om de hele buts over te nemen (moet je ook al het geld hebben liggen) en daar mee te gaan leuren.

Wat is die X911 nou nog zo'n beetje waard? Zijn er hier mensen die daar (nog) mee werken?

ist nou een dmv van external triggering [guitar/sounds / drums ] tot stand gebracht
signaal pad ! heeft ie ook cv / hertz / volt ingangen

kheb de x911 ook nooitegt begrepen ,...en quasy presets ,..erop
een filter en een osc [ook een env/lfo...?]
beetjes ms10 structuur dus ....
en si t zelfde onderdelen as ms line denkt wel

eesrt waren ze 200a250 byna ooit eentje gekocht maar zagter toen vanaf want een egt filter isnou ook weer niet je mixed geloof de eiegn sounds met t trigger geluid

wel tof dingetje denk dat zetegenbwoordig al gauw 350 .- opleveren
[en je hoeft er niet raar van op te kijken dat gasten binne kort
gewoon er 500 voor neertellen
ikpas

Origineel geplaatst door Leo
is best leuk, zolang het de moeite waard is. maar 2000 was niet genoeg. lijkt weinig, maar afhankelijk van de staat:
ms50 1200
ms10 300
sq10 500
x911 250
pedaal 50

leken mij nog steeds aardige partij prijzen, met de quantum bonus eraf een bod van 2000.
kreeg een mailtje terug: 'helaas'

khad nog niet eens naar de prijsen gekeken ,..de ms50 is wat aparter
...maar de rest ms 10+x911++sq10 en pedal is bets leuk
verkoop je de1200.- eu ? ms 50 ?
[ is deze nou eg soo byzonder ,..nietveel gasten hebben m ! dat wel ]

voor 1100 leuk ms setje weers wat anders dan saaie !!!! ms 20 voor 900 eu
x911+ms10 controlled by de sq10 = leuk lijktme
moog inruilen ....m m m m:halleluja

Origineel geplaatst door 6 trak
x marks the spot

dus ?
x marks ,..dat ik t niet begreep... of is de x911 gewwoon een mindere editable machine
door zn andere manier vanwerken zoals bv de es0150/sigma van korg
dat ie per preset wat ander tune / env enso kan instellen ,...meer eiegenlijk niet

spot welke spot
*D

...

...

ik geloof dat de familie bush ook iets van doen heeft met deze 911

hoor net dat de set echt als geheel weg gaat en niet voor minder dan 3000. dat zou een zware dobber moeten worden, maar er gebeuren gekke dingen, dus wie weet.
ik vind het te veel. ook al zijn er mensen die het er voor willen geven en stijgen de vintage prijzen alleen maar, en bla bla bla - rationaliseren/ relativeren......

hoor net dat de set echt als geheel weg gaat en niet voor minder dan 3000.

Pffffff......echt niet interessant dus :doei:

Die MS-50 is leuk, die SQ10 ook nog wel, maar daarna gaat het snel bergafwaarts met wat hij heeft. En daar (meer dan) 3.000 voor willen hebben? Good luck!

Die MS-50 is leuk, die SQ10 ook nog wel, maar daarna gaat het snel bergafwaarts met wat hij heeft. En daar (meer dan) 3.000 voor willen hebben? Good luck!

ok de rest heeft hooij al - maar idd wat een prijzen weer
is toch niet voor niks dat iemand zn ms range troep de deur uit doet

de laaatste tyd ,..zijn dr gewoon mesen die tien jaar lijkt t wel nisk met hun spullen gedaan hebben en denken nou ...volgens mij is de tyd rijp voor een [summersale]
:stupid

bergafwaarts? de verkoper mailde me dat hij een bod van 700 op de ms02 had (en afgeslagen)
of zou het een ms20 zijn? dat maakt sense, maar een tikfout herhalen ligt ook weer niet voor de hand.

bergafwaarts? de verkoper mailde me dat hij een bod van 700 op de ms02 had (en afgeslagen)
of zou het een ms20 zijn? dat maakt sense, maar een tikfout herhalen ligt ook weer niet voor de hand.

700 euro voor een MS02 en dan niet accepteren? Wat een kolder zeg :stupid

Dan moet dat wel een MS-20 zijn. 700 pleuro voor een interface is wel erg veel.

Moest door dit topic ineens denken aan het "straatje"(leuke term) dat verdampt is in Duitsland bij Musik Produktiv in Ibbenbühren. =(

Alhoewel... het stond daar ook totaal niets te doen in de vitrine wat mss nog meer zonde was.

Origineel geplaatst door The Q
Dan moet dat wel een MS-20 zijn. 700 pleuro voor een interface is wel erg veel. [/size]

Ik denk het toch niet :) Plaatje was ook van de interface, dus dat zou wel heel erg toevallig zijn.

Als ik geinteresseerd was geweest, had ik denk ik toch een "straatje om" gegaan :D

Back