Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Mooie foto's allemaal weer!

Hier een plaatje van een tijdelijke woonkamer setup. Soms ga ik met een paar apparaatjes even op een andere plek ziten om te kijken wat dit voor invloed heeft op mijn werkwijze en inspiratie. Mijn voorlopige conclusie is, dat het soms wel sneller werkt :D Maar dat zal vast wel logisch zijn.

idd asm pc me [weer ] in de steek laat ,....un-plug ik mezelf ook wel eens van de pc/midi keten
en ga k loos met bv asrx > regelwerk div aaloog erachter ,..en puur sang aleen een ritme/ basslead ,..en fx knoeien opmn mixer met div fx = ook een flink instrument

inspiratie levert t wel ,..
omdat ik bv mn asrx vaak gevruik as drumachine
:halleluja

oja sorry mod,s pixies gingt hierovert !!

[ had ik al ergens gemeld dat ik een se1x - in de leen had vettig machientje ]
wil nog steeds wel een atc ,..met knoppen draaidoos los ernaast ,..

Attachments

• s4020235.png
    s4020235.png
    547,4 KB · Bekeken: 110
dat modulair spul van mono is inderdaad hefitg:halleluja

hooihuis staat me ook wel aan (zn studio dan toch;) ), paar leuke bakjes bij mekaar :)

@RSB: werkt dat eigenlijk lekker, die tabletops op een verticale plank?

@ Ro9; je was me net voor met die stand, maar hij is je van harte gegund!! je kan hem beter gebruiken als ik.
ziet er mooi knus uit.
@mono; ik woon wel om de hoek.....moet echt snel is weer ff komen buurten:o:
@RSB ; ziet er indrukwekkend uit. Komt er nog een SH101 in die Roland-muur ? :D
die monomachine...heeft het kb aftertouch? eigenlijk best wel een idee dan...masterkb met main-seq.
@hooihuis; BassStation ,blijft leuk ding he..staat bij m'n vriendin nu als master kb(tje) en laatst weer brute
geluiden mee gemaakt;)

Origineel geplaatst door MARCO2
@hooihuis; BassStation ,blijft leuk ding he..staat bij m'n vriendin nu als master kb(tje) en laatst weer brute geluiden mee gemaakt;)

Ja, die Bassstation is inderdaad echt niet slecht en de geheugenplaatsen zijn een plus - ook al zijn het er maar acht. Maar ik moet zeggen dat ik hem de laatste tijd niet zoveel heb gebruikt omdat ik vrij veel andere (monofone) analoge bakken heb staan. Ook in de setup op de foto gebruik ik hem alleen als controller eigenlijk...maar ik heb er zeker wel tracks mee gemaakt en dat zal vast nog wel eens gebeuren :)

haha..ja voor mij hetzelfde verhaal...vrij veel monofone bakken en de BassStation lange tijd niet meer aangeraakt

maargoed...weer genoeg geluld...foto's!!!:D :D

weereens een update...

ParadiseGateStudios_okt07.jpg

Dit is mijn hok. Tis een brakke mobile phone pic in panorama stand. Maar het geeft enigsinds de sfeer van de ruimte weer. In het echt nog relaxter dan op deze foto. Er staat ook nog een bankstel met tafeltje...

KLein maar fijn
Wat is je sequencer in deze setup? een pc?

Aantal van mijn spullen staan weer in NL. Maar gebruik nu een idd een PC voor mijn sequencer. Rechts van mijn setup staat een klein buro'tje.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Mijn tijdelijke setup. Binnenkort gaat het allemaal veranderen.
studio_temp.jpg

Ik zie het al helemaal voor dat je daar relaxed op de grond ligt, beetje muziekje maken, af en toe een vrouwtje die wat druiven komt brengen.... :mexico:

(of maak je zittend muziek? Het lijkt allemaal zo laag te staan!)

Ik zie het al helemaal voor dat je daar relaxed op de grond ligt, beetje muziekje maken, af en toe een vrouwtje die wat druiven komt brengen....
8o)

Het lijkt allemaal wat laag, maar het valt wel mee. De drumstation en de MDC gebruik ik niet zo heel erg veel, dus dat is niet zo erg. Mijn nord en virus staan op een hoogte waarmee prima te werken is. Mijn prophecy staat gewoon op een standaard, dus dat is ook prima. Het kleine toetstenbordje heb ik om mobiel mee te werken (bijv, dat ik hem op mijn schoot kan zetten).

Alleen, die mixer, daar had ik geen plaats voor, dus die moest op de grond. :) Idd, er zijn betere plaatsen voor.

Maaruh.............. dit is ook maar een tijdelijke setup, dus vandaar dat ergonomie niet zo heel erg belangrijk is.

Kleine update;

d8b.jpg

Klaviertje recht voor je is wel erg fijn werken, en de D8B staat inmiddels te koop (samen met de 2x Motu2408MK2).

Origineel geplaatst door jeroenvdv
de D8B staat inmiddels te koop (samen met de 2x Motu2408MK2).

Zo snel al je d8b de deur uit??? Bevalt ie niet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back