Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
emsjesky9.jpg

Nope het is een px7, vlaggenschip van die serie hahaha. Ik heb hem vanmiddag gesloopt omdat die kut sequencer die erinzit voor geen meter met midi werkt. Er is echt voor geen mogelijkheid mee te werken, tenzij je hem enkel als master gebruikt, en niet als sequencer.

WHhoaaaaa!!! dat was dus echt mijn eerste keyboard :D kan je plz een grotere foto doen? die zijn nml niet te vinden :P

Die sequencer is misschien kut, maar je kon daar een berg meuk met een vaart doorheenrammen waar je u tegen zei. Dingen die ik daarop deed heb ik later op mn E70 ook gedaan, maar wegens rare schroeiluchten moest ik daar wel mee nokken. :dj:

De Mindsearch's Revenge muziekhoek met vintage spullen:

Attachments

• MSSTUDIO.JPG
    MSSTUDIO.JPG
    35,7 KB · Bekeken: 108
De Mindsearch's Revenge muziekhoek met vintage spullen:

Vergeet even te vermelden wat er op de foto staat:

Behringer MX400 minimixer, Casio VL1 micro-synthesizer, Hfg BJ82 generator, Yamaha PS400 keyboard, Zoom PS02 digitale recorder.8~

Vergeet even te vermelden wat er op de foto staat:

Behringer MX400 minimixer, Casio VL1 micro-synthesizer, Hfg BJ82 generator, Yamaha PS400 keyboard, Zoom PS02 digitale recorder.8~

En die vette cremewitte digitale sequencer linksbovenin dan?

En die vette cremewitte digitale sequencer linksbovenin dan?

Dat is waarschijnlijk mijn 4 - in - een - printer van HP, die je bedoelt, anders kan ik geen vette sequencer verder onderscheiden.

Phochos:yamaha:

Dat is waarschijnlijk mijn 4 - in - een - printer van HP, die je bedoelt, anders kan ik geen vette sequencer verder onderscheiden.

Phochos:yamaha:

4 in 1?

1 Printen
2 Scannen
3 Kopieren
4 Bladmuziek scannen en als midi uitvoeren.

:biertje:

4 in 1?

1 Printen
2 Scannen
3 Kopieren
4 Bladmuziek scannen en als midi uitvoeren.

:biertje:

Printen, scannen, kopieren en faxen.:bekdicht:

En weer een update van mijn kant. JP8080 hangt nu mooi boven de Virus.

Attachments

• studio2.jpg
    studio2.jpg
    353,2 KB · Bekeken: 119
Hier ook weer een kleine wijziging. De Mac is nu geheel uit de studio verdwenen (voorlopig) en daarvoor in de plaats staan nu een 909, ER-1 en een 303. De 303 heb ik nog niet zo lang, maar de rest stond eerst op de grond en dat werkt gewoon niet lekker. Dus de boel maar weer eens aangepast en ik ben er erg tevreden over zo!

Attachments

• IMG_0002.jpg
    IMG_0002.jpg
    47,7 KB · Bekeken: 101
En een fotootje uit een andere hoek ...de rest van de studio is hetzelfde als de vorige keer dus daar heb ik geen foto's van gemaakt.

Attachments

• IMG_0007.jpg
    IMG_0007.jpg
    67,5 KB · Bekeken: 104
Als "master" gebruik ik de P3 die de MPC, de 909, de ER-1 en de 303 tegelijkertijd aanstuurt. Voorlopig dus echt alleen maar hardware sequencing voor mij :kroon:

Ligt misschien voor de hand, maar met de (eenvoudige) patchbay kan ik uiteraard kiezen welke bak door welke sequencer (of welk keyboard) wordt aangestuurd. Simpel maar doeltreffend.

Attachments

• IMG_0005.jpg
    IMG_0005.jpg
    83,8 KB · Bekeken: 104
En hier nog even een totaaloverzicht van het werkblad.

Attachments

• IMG_0010.jpg
    IMG_0010.jpg
    69,6 KB · Bekeken: 103
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back