Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sfeervol Electrovolt !

:)

Origineel geplaatst door elektrovolt
zoals de studio er nu bijstaat. wel een zooi weer maar dat is bij mij elke keer anders (toch wel weer een verrassing elke keer)

kamerjo7.jpg

comment s ; ik zou toch die shitterende poly bakken aan de muur
een lekkere plek boven elkaar geven en bv de juup 4 [hijster in voilt stuud!] eronder
- lekker poly muurtje bouwen
een ikea schoenen rek wil wels helpen is vaak nog passend ook qa breedte
ik hebt zelf maar effe getimmerd en een schuin rack erop voor bovenste synth
:halleluja
tip van ipsy:doei:

Attachments

• home.jpg
    home.jpg
    70,3 KB · Bekeken: 121
Eigenlijk hoopte ik dat vandaag m'n andere aankoop bezorgd zou worden, maar die staat al sinds 4/7 volgens het tracking systeem bij de douane. :frons: Maar om toch nog iets leuks van m'n weekend te maken, heb ik vanavond een S950 gekocht. :)

Attachments

• s950.jpg
    s950.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 112
Origineel geplaatst door Lotuz
Eigenlijk hoopte ik dat vandaag m'n andere aankoop bezorgd zou worden, maar die staat al sinds 4/7 volgens het tracking systeem bij de douane. :frons: Maar om toch nog iets leuks van m'n weekend te maken, heb ik vanavond een S950 gekocht. :)

Blijft een mooie bak die S950! :)

Origineel geplaatst door Cisco
Blijft een mooie bak die S950! :)

Het heeft wel wat, zo'n oude bak. Zeker als hij het ook nog helemaal blijkt te doen en er meer geheugen in blijkt te zitten dan verwacht (1.5 MB). *D

Origineel geplaatst door Lotuz
Het heeft wel wat, zo'n oude bak. Zeker als hij het ook nog helemaal blijkt te doen en er meer geheugen in blijkt te zitten dan verwacht (1.5 MB). *D

er zit volgensmij 0.75 per strip in
kan dachtik 2.2 max in genoeg voor de drums iig

verbazing wekkend zie je ze niet veel 2e hands soms een kapotte s900 ja:Z

Origineel geplaatst door R-ond
er zit volgensmij 0.75 per strip in
kan dachtik 2.2 max in genoeg voor de drums iig

Als ik de audio bandwith op maximaal zet (19200), dan heb ik 20780 ms sampletijd. Ik denk dat ik daar wel mee uit de voeten kan. :)

De S950 blijft een errug fijne sampler........gaat bij mij ook nooit meer weg :luv:

Aangezien ik mijn foto's al eens eerder heb gepost beperk ik me maar tot mijn laatste aanwinst, de Waves L2 limiter. Ben er heel erg blij mee; digitaal opnemen was nog nooit zo makkelijk :halleluja

Attachments

• 1452 2_2.jpg
    1452 2_2.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 120
Foto's zijn niet super maar vooraanzicht is even beter denk ik :)

Attachments

• 1458 2_2.jpg
    1458 2_2.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 114
De bovenste foto lijkt wel een rendering. :D

Origineel geplaatst door Subgroover
Heeft de L2 hardware nu ook echt voordelen boven de L2 software limiter?

Ik meen wel gelezen te hebben dat hij op sommige punten verbeterd is ja, ten op zichte van zijn software voorganger. Maar voor mij is er sowieso weinig keus aangezien ik alleen maar met hardware werk :)

Origineel geplaatst door Subgroover
Heeft de L2 hardware nu ook echt voordelen boven de L2 software limiter?

ja, vooral dat ie niet gekraakt kan worden he.

Origineel geplaatst door Jochen
Hier ook mijn hok eens. Wel erg slechte kwaliteit, maar ach...

:kroon: met zo'n hokje boeit de kwaliteit van de fotoos toch zeker niet! mooie spullen jochen! evo en a6 is volgens mij heel leuk naast elkaar :{

Origineel geplaatst door Roel
:kroon: met zo'n hokje boeit de kwaliteit van de fotoos toch zeker niet! mooie spullen jochen! evo en a6 is volgens mij heel leuk naast elkaar :{

Thanks. Dat blauwe ding is een mfb synth II, die overigens net verkocht is. (Voegt niks toe als je al een a6 hebt vind ik)

Oude rivalen... 8)

Attachments

• s950+emax.jpg
    s950+emax.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 116
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back