Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooi hok!

Origineel geplaatst door minoelec
De DJ hoek in studio...

Wel een lekker muziekje in je filmpje:)
Heb je die ASR10 ingeruild met een Eps16plus?

Origineel geplaatst door phochos
Klopt, weet het ook vaak niet. Maar heb tevaak dingen verkocht die ik had willen behouden, dus moet ik nu gewoon die filterbox behouden, je kunt er tenslotte van alles mee aansturen en er zit een sequencer in.

Phochos:D

Heb nog een DJX2 box voor je te ruil8o)

Off Topic

Off Topic

Origineel geplaatst door VlEen
Wel een lekker muziekje in je filmpje:)
Heb je die ASR10 ingeruild met een Eps16plus?

ASR is dood........... R.I.P.

Ach joh... met 'n beetje geluk staat er binnenkort 'n Hammond Novachord..............

16054871.jpg

Men mc505 staat er alleen niet bij.
Verder Rm1x, 1204fx, Cs6x, Hs50M's, Psr540 en Microkorg

DSC_0097.jpg

DSC_0100.jpg

DSC_0096.jpg

Eerst was het allemaal pc, nu begint de pc enkel als sequencer te dienen. De drums die komen nog uit de pc (samples) maar daar denk ik in de nabije toekomst verandering in te brengen.

Op de foto's zie je het Roland EM keyboard dat ik kreeg voor mijn 18e verjaardag, en nu vooral dienst doet als (groot en lomp) masterkeyboard. Daarop een Novation Nova (recent gekocht van een vriendelijke mede-forummer), 50 jaar oude speakers van mijn grootmoeder (moet ik eens verandering in brengen), een microkorg (een onderwaardeerd instrument!), phonic mixer met onboard effecten (waarvan ik eigenlijk alleen de reverb/delay en distortion gebruik), peavey combi transistor/buizen versterker, ibanez ergodyne (mn oude muze), trace elliot bass versterker met 7 bands grafishe eq, en dan nog enkele gitaren... oja, en de BOSS rcl-10 mono compressor nog vergeten (niet te versmaden om slappe drumsamples wat meer power te geven)

Origineel geplaatst door major-hostage
Microkorg ondergewaardeerd ? Hoe kom je daar nou bij???

Eerder overgewaardeerd

Omdat ik er zelf zeer veel plezier mee beleef, en hem toch wel op menig live setupje zie staan als ik naar live optredens op televisie kijk. Om er enkele te noemen die me de laatste weken zijn bijgebleven: digitalism, beck en shameboy... en eigenlijk zie ik hem zelden niét staan als er synths bij een optreden aan te pas komen...

Dit is mijn mening natuurlijk, sommigen zullen de microkorg een waardeloze prul vinden, kan ik inkomen, en is ook helemaal niet erg.

ik moest deze link even met jullie delen. Wat een mooi ingerichte studio:

Above & Beyond
Studio

:{ :{ :{

Origineel geplaatst door deniax
ik moest deze link even met jullie delen. Wat een mooi ingerichte studio:

Above & Beyond
Studio

:{ :{ :{

Niet om negatief over bovenstaande studio te doen, maar ik heb op dit forum mooiere studio's gezien.

De manier waarop de Ghost opgesteld staat, lijkt me heel onprettig om mee te werken. Dat moet haast staande of hernia-uitlokkend voorover buigend.

Origineel geplaatst door se7en

DSC_0100.jpg

Eerst was het allemaal pc, nu begint de pc enkel als sequencer te dienen. De drums die komen nog uit de pc (samples) maar daar denk ik in de nabije toekomst verandering in te brengen.

check programmas zoals microtonic / waldorf attack ,...evt guru van fx pansion ,..
drum uit de pc hoeft niet slecht te zijn
of d3 gratis drummachine van forum lid PIE,...
heet ; drumatic

Op de foto's zie je het Roland EM keyboard dat ik kreeg voor mijn 18e verjaardag, en nu vooral dienst doet als (groot en lomp) masterkeyboard. Daarop een Novation Nova (recent gekocht van een vriendelijke mede-forummer), 50 jaar oude speakers van mijn grootmoeder (moet ik eens verandering in brengen)

key board verkopen en een leuk syntje terug kopen ,..jx3p ofso ...
maar oude speakers hoeven niet slecht te zijn ,..ik gebruik ook 60 er jaren oude speakers
van philips ,..
alleen zijn t geen direct in je gezicht monitors ,....
meer afstands afluister speakers

,. oja, en de BOSS rcl-10 mono compressor nog vergeten (niet te versmaden om slappe drumsamples wat meer power te geven)

bets ok hoor die boss doosjes heb je der geloofk 8 van ,.........:walker:

Origineel geplaatst door Kraan
Niet om negatief over bovenstaande studio te doen, maar ik heb op dit forum mooiere studio's gezien.

De manier waarop de Ghost opgesteld staat, lijkt me heel onprettig om mee te werken. Dat moet haast staande of hernia-uitlokkend voorover buigend.

mijn mening ook !
te clean geen plant / doek ofwatever
uit loop naar t balkon ...hoihi

maar wel mooie pix vd sy 85
wat een grote bak man
bikkel verkoopt m nogsteeds
ik twijfel weer
:halleluja

Attachments

• studio4.png
    studio4.png
    275,9 KB · Bekeken: 102