Talent en hun obscure studio!!!!

pal

Mannelijk lid
Beste Mede synthforumers...

Ridder en ik (pal), willen deze zomer gaan beginnen met het maken van een serie over het ondergrondse slaapkamer/kelder/zolder/oude fabriek enz. enz. studio gebeuren.

Nederland telt een grote hoeveelheid dikke "underground" studio's en nog onbekende of op het randje van doorbrekende
producers.

WIE ZIJN WIJ:

Twee meerderjarige homestudio producerende, gearfetishisten. Ervaring op het gebied van video editing, kunst en internet.

WAT BIEDEN WE:

Dikke video camera, en geluidopname gear om jou en je studio goed tot zijn recht te laten komen...
Video's komen in eerste instantie op youtube, wie weet daarna ;-)
We gaan je Interviewen, vragen je naar je visie op muziek enz.enz. (mag ook anoniem a la The Daft)
Plek en adres van de studio blijft geheim uiteraard. (vinden wij zelf ook een prettig idee)
Een creatieve manier van presentatie van jou gear en muziek!

WAT WE VRAGEN:

In eerste instantie locaties in en rond de Randstad, maar wie weet een uitzondering ;-)
18+ en paar jaar ervaring met gear en produceren.
Interessante studio's, geen complete softsynth slaapkamer dus. Pc's bekijken doen we elke dag al..
Het gaat dus om de balans gear en interessante tracks.
Electro-minimal-techhouse-techno-underground-analoog zijn de keywords.

Spreekt het je aan, wil je meedoen, of zie je iets dat we vergeten zijn?
Stuur een p.b.!

Gegroet! en wie weet tot bij jou in de studio :biertje:

En dan treft zeker iedereen die meewerkt na 2 weken zijn studio leeg aan? :W

En nog meer even pessimistisch doen: Ik dacht dat 90% van SF-leden alleen gearaddicts waren die nooit aan het produceren te kwamen.

Ff serieus: Ik ben benieuwd naar het resultaat, soort mijn studio/annex crib op video. Succes! :okdan:

Origineel geplaatst door Chinetti
Zou je niet gewoon in de 'studio annex crib' topic kijken waar je zelf langs zou willen gaan en dan diegene gewoon vragen? Lijkt me zo rot als je 'nee' moet gaan zeggen tegen iemand die wel wil dat je langs komt maar die jij niet intressant vind...

Ja, gaan we ook zeker doen...
Zullen we bij jou beginnen ;-)

Komt dit op TV? Kom ik dan ook bij Jensen?

Origineel geplaatst door klausito
Komt dit op TV? Kom ik dan ook bij Jensen?

Wie weet kan ik wat regelen bij de Nacht Suite ;-)

Origineel geplaatst door Ro9
En zo ziet het er van binnen uit:
attachment.php

KIJK DAT WORDT 'M! Bluescreen is al aanwezig, kun je d'r daarna elk achtergrondje in plakken dat je maar wilt hahahaha

Later in het jaar heb ik wel interesse, als ik verhuisd ben naar lelystad.
Alleen... mijn studio is niet zo imposant... Ik heb een minimale setup voor maximale fun factor :)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Later in het jaar heb ik wel interesse, als ik verhuisd ben naar lelystad.
Alleen... mijn studio is niet zo imposant... Ik heb een minimale setup voor maximale fun factor :)
-C-

Wil ook wel in de Bangbus langskomen...

Ja meestal wel :)

wel lachen om tijdens een opname door de macdrive te gaan :D

-C-

hoe is't eigenlijk met dit idee afgelopen :D. Niet dat er bij mij iets te zien valt, het idee vond ik wel aardig!

www.synthforum.tv ofzo 8~

Vond het ook wel een leuk idee, eerste keer dat ik de thread zie... jullie zijn alsnog welkom hiero hoor! Zijn overigens wel meer weirdo's met gear in Nijmoland :D

lijkt me erg tof om aan dit project mee te werken :okdan:
volgens mij kun je zo een paar goed gevulde afleveringen maken vol lol en informatieve gezelligheid mits jullie het uitbreiden met van alles
zoals ik het nu lees lijkt het me niet genoeg voor een aantal afleveringen van lets say 20min. (bedoel elke aflevering moet wel leuk zijn om naar te kijken uiteraard)

"underground" vind ik ook niet echt zinvol want wat is nou eigenlijk echt underground en is dat dan perc beter?
en waarom alleen analoog en geen computers met plugins volgens mij kun je daar net zoveel over vertellen als analog gear

maar goed :) is dit een vervallen project of gaat deze happening nog door?

Laatst gewijzigd:
als het underground moet zijn, mag je bij mij wel es langskomen voor een tour, filosofie en beats :)

Misschien helemaal leuk als in januari mijn John Bowen Solaris (limited white face en groene wheelmods etc) er staat....

Ik zit in de randstad, nabij Dordrecht...

Back