Alesis Ion voor 400 euro

Status
Please reply by conversation.

gremlin23

Compleet gestoord!
Voor een perfect werkende Ion zonder hardware problemen ( toetsen, pots, knob ghosting enz) of software kwalen.
Technisch en optisch moet het er ook zeer mooi "uitzien".

Iemand er eentje voor mij ? :)

Origineel geplaatst door Ro9
Er staat er al een poos 1 op marktplaats.nl.

Kan hier ff niet linken zit op mn werk.

Succes:)

Thanks voor de tip :)
Ik heb deze persoon al een mailtje gestuurd met mijn bod (ben ook hoogste bieder momenteel), maar al een dag lang geen reactie gekregen. Misschien verwacht hij dat men meer dan 400 euro zal bieden. Als ik op het internet kijk (en synthforum geschiedenis) is 400 euro de prijs waar het ding voor weg gaat...
Mhhhh :biertje:

400 voor een Ion ? wel weinig hoor moet ik zeggen. erg weinig. ik heb er anderhalf jaar geleden nog 800 voor betaald. maar succes :mega:

Niet om je een goedkope Ion door de neus te boren, maar ik denk idd ook dat je wat meer richting de 500 moet kijken.. Zeker als je er een in mint conditie wilt zoals je beschrijft.
Succes! :)

Mwha, als ik de synthforum geschiedenis doorlees krijg ik toch een ander beeld. Veel Ions die worden verkocht in " zeer goede staat " . Vraagprijs begint hoog, wordt lager en lager en... tot er 400 euro wordt gevraagd en vervolgens : " kan op slot"

Heb jij toevallig niet een Ion en probeer je op deze manier de prijs nog hoog te houden? ;)

Hehe, nee heb zelf geen Ion. Was meer gebaseerd op wat ik zelf zoal voorbij heb zien komen, maar kan ook zijn dat ik de laatste tijd wat gemist heb en de prijs gezakt is. In dat geval heb ik niks gezegd :)

ik heb er meen ik 450 of 500 voor betaald al een tijdje terug.. ben er erg blij mee, in het begin was het een haat-liefde verhouding, nu is het 1 van mijn favoriete synths die ik thuis heb staan.. :)

Arghhh,

Moeilijk aan te komen!!

Hoe zit het eigenlijk met de ghost editing problemen?
Een van jullie hier nog problemen mee gehad?
Twee andere bekende problemen: De pots & zwake toetsen... Hiermee geconfronteerd geweest?

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
ik heb er meen ik 450 of 500 voor betaald al een tijdje terug.. ben er erg blij mee, in het begin was het een haat-liefde verhouding, nu is het 1 van mijn favoriete synths die ik thuis heb staan.. :)

Je hebt er 450€ voor betaald :engel:

Veel succes met er een te vinden aan 400. 450 is echt well bodemprijs en ze gaan tegenwoordig weer gemakkelijk naar 500 à 525 gezien ze uit productie zijn en veel mensen beginnen door te krijgen dat het toch wel de beste VA op de markt is, zeker aan die prijs... Ja ik heb er een en nee hij gaat niet weg 8o)

Origineel geplaatst door Nerve
Veel succes met er een te vinden aan 400. 450 is echt well bodemprijs en ze gaan tegenwoordig weer gemakkelijk naar 500 à 525 gezien ze uit productie zijn en veel mensen beginnen door te krijgen dat het toch wel de beste VA op de markt is, zeker aan die prijs... Ja ik heb er een en nee hij gaat niet weg 8o)

Een tijd geleden werden ze nieuw aangeboden voor 585€ meen ik, dat heeft toen veel invloed gehad op de 2ehands prijs. Nu ze niet meer te koop zijn, kan ik me best voorstellen dat de prijs weer iets stijgt. Het is dan ook een erg fijn klinkende synth, soms wilde ik dat ik hem toendertijd niet verkocht had. ;{

:P

Als ik het apparaat niet voor 400 kan krijgen dan koop ik wel wat software: Reaktor 5 of Sibelius 5. Het tweede artikel is inderdaad " heel wat anders " .
Ik blijf doorzoeken !

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Je hebt er 450€ voor betaald :engel:

Dat dacht ik me inderdaad ook al te herinneren ja :) , hij word hier met veel liefde behandeld overigens :biertje:

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Dat dacht ik me inderdaad ook al te herinneren ja :) , hij word hier met veel liefde behandeld overigens :biertje:

En zo hoort het ook :D

Origineel geplaatst door gremlin23
:P

Als ik het apparaat niet voor 400 kan krijgen dan koop ik wel wat software: Reaktor 5 of Sibelius 5. Het tweede artikel is inderdaad " heel wat anders " .
Ik blijf doorzoeken !

veel plezier met de software! :)

een ION of reaktor 5? jij weet echt wat je wil he :D

http://koopjes.marktplaats.nl/click...ozFpdjqqjWh/l2t3n2kS+XnXZymb6/QF1WzRA&df=1&p=

Wat een knakenpoetser ben je als je 405,00 gaat bieden zeg.
Je weet dat het apparaat meer waard is en dan verhogen met 5 euro.
Als ik de verkoper zou zijn en er echt vanaf moest om welke reden dan ook , had ik hem aan degene die 400 biedt verkocht.

En degene die 405 biedt een mailtje gestuurd dat hij voor 400 naar de eerdere bieder is gegaan :D

hahaha . Had ik ook gedaan. Maar niet iedereen is zoals jij of ik.

http://koopjes.marktplaats.nl/click...ozFpdjqqjWh/l2t3n2kS+XnXZymb6/QF1WzRA&df=1&p=

Wat een knakenpoetser ben je als je 405,00 gaat bieden zeg.
Je weet dat het apparaat meer waard is en dan verhogen met 5 euro.
Als ik de verkoper zou zijn en er echt vanaf moest om welke reden dan ook , had ik hem aan degene die 400 biedt verkocht.

En degene die 405 biedt een mailtje gestuurd dat hij voor 400 naar de eerdere bieder is gegaan :D

Dat heb ik nou ook altijd. Je ziet zelfs dat mensen op een bod van 1000€ dan 2€ erboven gaan zitten. Wat denk je dat er dan gebeurt?

Overigens,

Er zijn nog redelijk wat duitse musicstores waar je de Alesis nog voor 620-650 euro kunt kopen!

Als ze daar nog 100 euro van zouden afhalen zou ik het wel doen. Voor 2dehands natuurlijk niet :)

Status
Please reply by conversation.
Back