Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ro9
Er staat er al een poos 1 op marktplaats.nl.
Kan hier ff niet linken zit op mn werk.
Succes![]()

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
ik heb er meen ik 450 of 500 voor betaald al een tijdje terug.. ben er erg blij mee, in het begin was het een haat-liefde verhouding, nu is het 1 van mijn favoriete synths die ik thuis heb staan..![]()

Origineel geplaatst door Nerve
Veel succes met er een te vinden aan 400. 450 is echt well bodemprijs en ze gaan tegenwoordig weer gemakkelijk naar 500 à 525 gezien ze uit productie zijn en veel mensen beginnen door te krijgen dat het toch wel de beste VA op de markt is, zeker aan die prijs... Ja ik heb er een en nee hij gaat niet weg![]()

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Je hebt er 450€ voor betaald![]()
, hij word hier met veel liefde behandeld overigens 
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Dat dacht ik me inderdaad ook al te herinneren ja, hij word hier met veel liefde behandeld overigens
![]()

Origineel geplaatst door gremlin23
![]()
Als ik het apparaat niet voor 400 kan krijgen dan koop ik wel wat software: Reaktor 5 of Sibelius 5. Het tweede artikel is inderdaad " heel wat anders " .
Ik blijf doorzoeken !

http://koopjes.marktplaats.nl/click...ozFpdjqqjWh/l2t3n2kS+XnXZymb6/QF1WzRA&df=1&p=
Wat een knakenpoetser ben je als je 405,00 gaat bieden zeg.
Je weet dat het apparaat meer waard is en dan verhogen met 5 euro.
Als ik de verkoper zou zijn en er echt vanaf moest om welke reden dan ook , had ik hem aan degene die 400 biedt verkocht.
En degene die 405 biedt een mailtje gestuurd dat hij voor 400 naar de eerdere bieder is gegaan![]()
http://koopjes.marktplaats.nl/click...ozFpdjqqjWh/l2t3n2kS+XnXZymb6/QF1WzRA&df=1&p=
Wat een knakenpoetser ben je als je 405,00 gaat bieden zeg.
Je weet dat het apparaat meer waard is en dan verhogen met 5 euro.
Als ik de verkoper zou zijn en er echt vanaf moest om welke reden dan ook , had ik hem aan degene die 400 biedt verkocht.
En degene die 405 biedt een mailtje gestuurd dat hij voor 400 naar de eerdere bieder is gegaan![]()