TB303 EN TR606 set

BrayneWave

Ouwe rot
Lijkt wel erg netjes.
Doe er je voordeel mee...............

Advertentienummer 10004413513
Linkje

2000. Jongens kom op hey. Wat is dit? Ik geloofde eerst helemaal nix van die extreme recente prijsstijgingen maar nu begin ik ook het te geloven. Als die 606 een 808 was geweest had ik het een prima deal gevonden.

BAH

't Is een Belg en die zitten qua prijs altijd wat hoger dan hiero. Puur trend en markt gezien is een 1500 euri max voor degene die zoiets wil hebben.

Je krijgt niet vaak de kans die oude meuk in deze staat in doos mee te nemen.

De 606 heeft gewoon dezelfde cultstatus gekregen als de andere 2 tr's en de 303. Nix mis mee. Het is ook een fantastische funky drumcomputer en een mooiere partner voor je 303 is er niet te vinden:okdan: Topgear

Origineel geplaatst door The Q
't Is een Belg en die zitten qua prijs altijd wat hoger dan hiero.

idd viel mij ook al op dat onze belgische vrienden hun spulletjes voor behoorlijk hoge bedragen aanbieden.
Als je kijkt naar de duitste gearsites is het verschil in prijs ook te zien. In duitsland is 2ehands gear net iets duurder.

-C-

Origineel geplaatst door C738
idd viel mij ook al op dat onze belgische vrienden hun spulletjes voor behoorlijk hoge bedragen aanbieden.
Als je kijkt naar de duitste gearsites is het verschil in prijs ook te zien. In duitsland is 2ehands gear net iets duurder.

-C-

Misschien zijn we in Nederland wel beter in afdingen? Of slechter, dat kan ook ;)

Origineel geplaatst door xpanded stereo
De 606 heeft gewoon dezelfde cultstatus gekregen als de andere 2 tr's en de 303. Nix mis mee. Het is ook een fantastische funky drumcomputer en een mooiere partner voor je 303 is er niet te vinden:okdan: Topgear

Nou ik snap dan die nieuw verworven status van de 606 niet. Ik vind het een leuke drumcompu, daar niet van, maar het is wel en preset sound (behalve als je hem mod, maar dan nog is het beperkt) en de bassdrum en snare komen niet eens in de buurt van de grote broer..

Origineel geplaatst door Stentec
1150.- euro lijkt me redelijk. meer niet!

Dat geven ze tegenwoordig alleen al voor een 303... blijft dus 850 over voor een 606... da's te gek... tis maar wat de gek ervoor geeft (en vraagt).
Kan ook weer een kunstmatige poging (grap) zijn om de prijzen op te drijven...
Misschien is een 606 niet zo bijzonder op zich, maar wel een leuke combinatie met andere synths (202/101) ivm trigger mogelijkheden.

Origineel geplaatst door Arv
Misschien zijn we in Nederland wel beter in afdingen? Of slechter, dat kan ook ;)

Nee,jullie zijn slimmer,Belgen zijn dom en betalen meer...

Of is het een gedwongen beperking voor wat jullie uitgeveven aan eigen luxe?

Origineel geplaatst door HEXAGON
Nee,jullie zijn slimmer,Belgen zijn dom en betalen meer...

Of is het een gedwongen beperking voor wat jullie uitgeveven aan eigen luxe?

Jij bent zeker een duitser?

iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie voor zijn gear vraagt en/of betaald.
dat is dus iig in mijn geval niet +/- 900 voor een tr 606 dan koop ik wel een tr909.....

ik vind 2800 Euro voor bv een Jup8 echt 1000x meer toepasselijk dan bv 800E neerleggen voor een 606. De Jup is een professioneel apparaat en de 606 is en blijft een low budget plastic dingetje.

Origineel geplaatst door klausito
Kan ook weer een kunstmatige poging (grap) zijn om de prijzen op te drijven...
Misschien is een 606 niet zo bijzonder op zich, maar wel een leuke combinatie met andere synths (202/101) ivm trigger mogelijkheden.

Ik weet niet juist hoe het bij Key zit,maar ofwil zijn de dingen in consignatie,of hebben ze deze overgenomen afgerokken op de prijs van een andere aankoop,of key bied de service aan en maak de moeite om het max uit te krijgen zodat de klant een groot deel terugwint op zijn nieuwe toekomstige aankoop.

In ieder geval ik denk dat je minimum 300e betaalt aan de winkel indien ze er op winst maken,maar dat kan ook veel meer zijn...

voor de geintereseerden : ik zou zonder te verwittigen vandaag nog terplaatse gaan met 1700e en die op tafel leggen...

Origineel geplaatst door klausito
Jij bent zeker een duitser?

Nee ik ben van Joodse afkomst,waarom?

En ja hoor, here we go. 1500 geboden inmiddels.

Ik vind die prijzen van de 303 en 606 echt een soort indicatie dat sommige lui helemaal geobsideerd zijn door alleen al het woord 303/606. Ze dromen ervan. Wat je er dan verder aan hebt is niet echt een issue.. :D

Back