TB303 EN TR606 set

Tís en blijft incest maar toch zijn deze 2 wel lekker...:)

Origineel geplaatst door Kevin
Tís en blijft incest maar toch zijn deze 2 wel lekker...:)

ach ze zijn in ieder geval boven de 18

;)

-C-

Heel normaal. Te gekke sound. Cult objects. Hoor ze maar eens samen. Het is gewoon niet vervangbaar door iets anders. 606jes zijn een stuk duurder geworden. De analoge bakken worden duurder. Maar dat is een logisch gevolg aangezien de sound zo populair is. Nothing beats the real thing;)

The 2 nasty fuckers in action

http://nl.youtube.com/watch?v=iJNtpvxZ9fg

Cultstatus? Jazeker de apotheker!

Onvervangbaar? Neuh, maar met die uitspraak haal ik wel de toorn der puristen over mij heen. 8~

Ik zie 't als iets leuks van vroegâh, toen met goedkope meuk Acid, elektro house en wat dies meer zij werd gemaakt. Als retro act mss leuk maar om persoonlijk (persoonlijk hé haal die handgranaat weg!) zoiets aan te schaffen voor (acid) baslijntjes en retro drummetjes vind ik het way over the top. D'r is genoeg gunstiger alternatief als je die stroming leuk vind.

Als die gast in Leiden woonde was ik nu een 303 en een 606 rijker...(en 2000 euro lichter)
misschien maar beter ook dat het een Belg is. ;)

Over een jaar of 5 is dit denk ik de normale prijs van een normale 303 en 606 in redelijke staat...
als de prijsstijgingen zo door gaan.

Ik denk dat je een goede investering doet, door dit setje aan te schaffen.
Hoop wel dat de koper ze daadwerkelijk gaat gebruiken en niet in een stofvrije vitrine-kast neerzet.

wat belachelijk veel geld!!!! maar tja zal wel verkocht hebben aan een of andere nerd met een mint condition fetisch . . :erm:

Origineel geplaatst door Arv
ik hoor 100x liever een 303 en en 808 samen if you don't mind.

ben nog steeds zeer content met mijn 606.. sommige vinden het misschien niks.. maar ik vind het een hele brute bak (cultstatus of niet)..
misschien dat sommige mensen spijt hebben dat ze 'm niet gekocht hebben toen de prijzen nog redelijk waren.. maar om nou te klagen over iedere dure x0x bak die je ziet is echt zonde van je tijd en energie.. kan je beter muziek maken :)
trouwens het is veel geld voor deze 2 maar zie ze maar eens in deze staat te scoren ergens, gaat je niet lukken..

Origineel geplaatst door FRE2K
ben nog steeds zeer content met mijn 606.. sommige vinden het misschien niks.. maar ik vind het een hele brute bak (cultstatus of niet)..
misschien dat sommige mensen spijt hebben dat ze 'm niet gekocht hebben toen de prijzen nog redelijk waren.. maar om nou te klagen over iedere dure x0x bak die je ziet is echt zonde van je tijd en energie.. kan je beter muziek maken :)
trouwens het is veel geld voor deze 2 maar zie ze maar eens in deze staat te scoren ergens, gaat je niet lukken..

Ik heb er al jaren 1 met mod en seperate outs.. :D

Back