Workshop Pure Data | The Video Version

mediamatic

Nieuwkomer
03 | 04 | 05 | 06 | 07 september 2007

Pure Data biedt videomakers, muzikanten, kunstenaars en ontwerpers bijzondere mogelijkheden om interactive muziek-, video- en multimedia projecten te maken. De beginselen van de grafische programmeertaal Pure Data (PD) zijn makkelijk onder de knie te krijgen, ook voor niet-programmeurs.

De eerste twee dagen van de workshop (03|04 september) werken deelnemers aan de basics van PD. Vervolgens verdiep je je drie dagen (05|06|07 september) in de materie en werk je aan je eigen Pure Data geluid- of videoproject. Afhankelijk van je ervaring kun je ook alleen het eerste of alleen het tweede deel van de workshop volgen.

Koray Tahiroglu uit Turkije / Finland, is de trainer van de workshop. Technische assistenten helpen je met je eigen PD project.

De workshop vindt plaats in de workshopruimte van Mediamatic, Oosterdokskade 5, vijfde verdieping, 1011 AD Amsterdam
Neem contact op met Deborah Meibergen voor meer informatie 020 - 6389901. Registreren kan online

Kosten:
5 dagen EUR 250,- | 2 dagen EUR 100 | 3 dagen EUR 175,- | (incl. BTW).
Studenten prijs: 5 dagen EUR 200,- | 2 dagen: EUR 75,- | 3 dagen: EUR 150,- (incl. BTW).

http://www.mediamatic.net/artefact-15576-nl.html

Volgens mij is dit geen nieuws maar reclame, en volgens mij hoort dit topic ook niet op een synthforum thuis.
/ ignore

Cool! Altijd wel leuk om te weten waar en wanneer er workshops zijn. Mocht het in Belgie zijn, k had me direct ingeschreven. Prijs valt ook nog mee.

Bericht door een moderator:
volgens mij is dit ook geen gear nieuws.

Re: Workshop Pure Data | The Video Version

Origineel geplaatst door mediamatic
De beginselen van de grafische programmeertaal Pure Data (PD) zijn makkelijk onder de knie te krijgen, ook voor niet-programmeurs.

:D Als ze zo makkelijk onder de knie te krijgen zijn, waarom dan zoveel geld betalen voor een workshop? :dubbel: Daar kun je aardig wat gear van kopen lijkt mij. :dj:

5 dagen workshop of een acidlab? of een airbase? of.. of....

Back