Even een toelichting over de modules.
- Vco met VCa en AR envelope en diverse inputs voor pwm, lin en exp fm.
Hiermee heb je al een berg klank mogelijkheden en 1 apparaat in huis.
- Waveform City is een wavetable met weer een VCA en AR envelope en ook al een VCO er in.
D'er zit een input op om door de waves te cyclen wat weer een filter achtig effect geeft.
Dus ook hier een complete voice in 1 module.
- Dual Envelator is een dual AR envelope generator die je kan triggeren maar ook weer kan laten cyclen.
Dan heb je vervolgens + en - uit en een modulatie input voor de A en D/R tijd.
Dit is dus een te gekke chaos/random oscilator module.
- De Mixolator vind ik zelf nog vrij lastig maar het is een vca met x, z en y en mod inputs (ringmod oa).
En ook nog is een voltage controlled panner dmv patch.
- De Classic Borg zijn 2 Lowpassgates/VCF's gebaseerd op de ms20/buchla synths met nu weer 2 extra lfo's.
Dit zijn echt super te gekke vca's maar ook weer goed inzetbaar als sinus oscilatoren.
- De Sequantizer is dus helemaal te gek als sequencer. vco, enevelope folower en alles wat ik er nog mee
kan verzinnnen. Dit vind ik zelf 1 van de gaafste modules. Maar dat kan ook zijn omdat ik de rest nog niet
zo begrijp.
- De Woggle Bug is een Dualr Random Voltage Generator die tot audiorate gaan en met ringmods.
Deze module is super freaky en hoop ik dus snel hier te krijgen.
- De Ominifilter is de enigste die ik van de klasiekers moet gaan bestellen dus daar kan ik nog niet veel over
vertellen maar hoor er genoeg moois over.
Overigens moet ik de nieuwere modules met de tijd ook nog kopen zoals de Boogie LP/HP combo en de dual Borg 2. En dan is kijken wat we dubbel/drie dubbel willen hebben.