Oberheim Matrix 12 *** DEFEKT ***

VlEen

Ouwe rot
is kijken wat ie gaat doen;)

http://cgi.ebay.de/Oberheim-Matrix-...83QQihZ020QQcategoryZ7797QQrdZ1QQcmdZViewItem

7269_1.JPG

Deze ga ik zeker volgen........ en maar hopen dat ik hem te pakken krijg! hahaha.
Maar er zullen wel meer kapers op de kust zijn vermoed ik.

Jij misschien Martin?

hehe, nee anders had ik hem niet geplaatst en had ik al in de auto gezeten, bij hem aangebeld en gevraagd of ik hem voor een studieproject van gehandicapte synthjunks mocht overnemen:D

510 eu al voor kapotte ouwe meuk...

maar goddomme dit is wel een hele mooie synth.........

Mwaaah, zo duur is dat niet ook al is ie defect. Alleen die Curtis chips in die bak (zit er tjokvol mee aangezien het 12-voudig polyfoon is) zijn al zo'n 1100 euro waard, als ze nog werken. En die CEM3372 en CEM3374 worden uit je handen gegraaid als je ze op Ebay zet. En je kunt ook zo'n 150 euro voor die drie displays krijgen. Die zijn ook erg zeldzaam. Net als de Prophet-10 is het een aantrekkelijke sloopbak.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Euh, je had toch al eentje staan? Of is deze voor reserve-onderdelen? :confused:

Uhh....... ja martijn dat klopt, maar uhhhhh ja wat moet ik hier op zeggen!? hij is zo leuk de M-12 om het maar heeeeeeeel beperkt te zeggen!

B.T.W. we moeten weer eens wat afspreken! (Uhh synths meeting! geen andere rare dingen fratsen hahahaha)

Origineel geplaatst door matador
Mwaaah, zo duur is dat niet ook al is ie defect. Alleen die Curtis chips in die bak (zit er tjokvol mee aangezien het 12-voudig polyfoon is) zijn al zo'n 1100 euro waard, als ze nog werken. En die CEM3372 en CEM3374 worden uit je handen gegraaid als je ze op Ebay zet. En je kunt ook zo'n 150 euro voor die drie displays krijgen. Die zijn ook erg zeldzaam. Net als de Prophet-10 is het een aantrekkelijke sloopbak.

Zou een beetje zonde zijn he. Gewoon de chips laten zitten en de synth repareren.

Origineel geplaatst door sander
Met UPS. En dan hopen dat die flightcase op de foto erbij hoort.

Ik heb contact gehad met de verkoper.
De flightcase zit er niet bij en de hij heeft geen aftertouch.
Maar vanuit Limburg is het goed te rijden, dus... 8)

Bedankt, maar als ik hem al koop zal hij weer vrij snel doorverkocht worden omdat ik er al een heb.
De mooiste blijft dan hier natuurlijk ;)

Nee hoor, alleen deze ene Oberheim zal ik doorverkopen :engel:

Maar eerst eens afwachten wat er voor geboden wordt.
Het zal geen koopje worden...

Back