Oberheim Matrix 12 *** DEFEKT ***

Hé........ ik heb vernomen dat onze Boele (SCD) deze Oberheim Matrix-12 wil kopen!
Ik begin zo te vermoede dat hij een één of andere boom in z'n tuin heb staan, waar van die groene briefje aan groeien!
Als dat zo is wil daar wel een stekje van hebben! :dubbel:

Maargoed....... ik zie er dan vanaf om op deze bak te gaan bieden, heb er tenslotte 1 staan, en ik gun deze Bak wel aan Boele!!!
Dan kan hij na een tijdje weer een geweldige tread starten over deze synth! dan heeft iedereen er wat aan!;)

M.v.g. Obie en succes Boele!

Nou dat is precies de persoon die ik in eerste instantie in gedachten had om hem aan te verkopen als ik hem zou kopen !
Maar even bellen met Boele vanavond om te kijken wie wat nu gaat bieden om te voorkomen dat we tegen elkaar op gaan bieden.

Origineel geplaatst door Synthfraek
Nou dat is precies de persoon die ik in eerste instantie in gedachten had om hem aan te verkopen als ik hem zou kopen !
Maar even bellen met Boele vanavond om te kijken wie wat nu gaat bieden om te voorkomen dat we tegen elkaar op gaan bieden.

Kzou meteen de rest hier op het synthforum ook vragen of ze niet tegen je op willen bieden8o)

Origineel geplaatst door Hazes
wat zou een goed functionerend exemplaar kunnen opbrengen?

Laatst werd er eentje aangeboden voor 3000 Euro. Lijkt me nog aan de goedkope kant. Qua reparatiekosten valt het volgens mij wel mee om deze Matrix-12 te repareren.

victonia2006 is echt wanhopig aan het bieden, wat een eikel, steeds met een tientje, dat wint ie never nooit niet zo...:stupid

Is dit een prijsafspraak kartel mafiabazen bijeenkomst? :W

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Laatst werd er eentje aangeboden voor 3000 Euro. Lijkt me nog aan de goedkope kant. Qua reparatiekosten valt het volgens mij wel mee om deze Matrix-12 te repareren.

jahooor
kozz had laatst en xpanderd ..= toch een matrix zonder de xtras ,..iig anders dan de obie 8s enso voor 2200.-

wat een prijsen

En het ding bestaat alleen maar uit *goedkope* onderdelen... :D

Origineel geplaatst door VlEen
victonia2006 is echt wanhopig aan het bieden, wat een eikel, steeds met een tientje, dat wint ie never nooit niet zo...:stupid

Zou bijna denken dat ie de prijs aan het opdrijven is. Zijn laatste verkoop was een koffiemachine...

Kzou meteen de rest hier op het synthforum ook vragen of ze niet tegen je op willen bieden8o)

Ja, dit wordt lachen op 29 juni tussen 22:36:51 en 22:36:56 :stupid

ik zou toch oppassen met de reparatiekosten van een matrix12 of een expander in te schatten:
de oscillators van die dingen zijn cem3374 en dat zijn zowat de duurste en de moeilijkst te vinden cem_chips (ik heb ze in 2 jaar slechts een keer weten veilen en ze zijn 180 euro+30eurotransport gegaan voor 3 chipies. verder ken ik niemand die ze op stock heeft. en andere synths die ze gebruiken zijn er niet te veel.(een bepaalde akai en verden de chroma polaris) en die zijn ook al redelijk zeldzaam.
overigens hoeven het natuurlijk niet altijd vco's te zijn die stuk zijn. het kan ook erger (dac?)
maar 't kan natuurlijk ook meevallen ook.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Kapot of niet, ik denk toch wel € 2000,- of meer.

Dat denk ik idd. ook.
Maar we zullen zien aan het eind van de dag.

Eeuuh, goed idee !
Maar ik denk dat er genoeg andere geinteresseerden zijn buiten dit forum om. Dus dat schiet dan nog niet echt op.

Verkocht aan een Nederlander voor euro 2161,-! Iemand van hier? Iig vist Boele achter het net. Jammer Boele, ik had graag je verslag over deze synth gelezen.

Ja erg jammer. Ben benieuwd of de koper ook op SF vertoefd. Zijn eBay historie openbaart dat ie o.a. een Moog Voyager Rack gekocht heeft, de hoogste bieder was op een ARP 2600, maar ook autoonderdelen, microfoon, koptelefoon, latex handschoenen, lichttherapie-apparaat et. etc.
Vooral die latex handschoenen zijn mysterieus... :D

Overigens, ons aller Synthfreak vistte OOK naast het net. We gaan ons samen bezatten volgende week, he Harald? Of high worden achter de WAVE? :)

Nou ja, volgende keer beter...

Jip,

helaas wel. Een volgende keer beter.

Nou 'my-little-billie', zit je hier op het forum ?

Tot volgende week Boele !

Origineel geplaatst door SCD

Vooral die latex handschoenen zijn mysterieus... :D

Ik heb die gekocht omdat ik dacht dat ik dan mijn handen zuiver zou kunnen houden terwijl
ik de, gelijktijdig aangeschafte, handpolitur aan het gebruiken was, in de praktijk heb
ik dat een keer gedaan maar het werkt niet echt heel fijn :)

Back