Roland SDE-330 té stille fx output volume ?

THM

Book of MOOG Revelations
Net een Roland SDE-330 delay binnengehaald voor een wel uiterst zacht prijsje, maar het fx ouptut volume lijkt me te laag.
Als ik mijn input volume heel hoog zet, krijg ik uiteraard te veel distortion, de individule preset fx output levels staan zeker hoog genoeg, en als ik het output volume vergelijk met bvb. mijn SRV-330 reverb, dan klinkt ie heel stil.
En als ik hem in "Bypass" modus zet dan gaat ie juist wel weer luid genoeg...

Quid ? :confused:

SDE330

SDE330

Misschien te simpel; de +4 -20 db schakelaars op de achterzijde.

Heb ik geprobeerd, maar daar wringt het schoentje blijkbaar niet (nog steeds te stil).

Origineel geplaatst door THM
Heb ik geprobeerd, maar daar wringt het schoentje blijkbaar niet (nog steeds te stil).

systeem reset proberen :)

Origineel geplaatst door Digimod
systeem reset proberen :)
Bedoel je terugzetten default factory settings ?

OK heb een volledige system+program reset gedaan, maar zonder resultaat... ;{
Alle verdere tips zijn nog steeds welkom !!

Ook -20/+4 dB haalt jammer genoeg weinig uit hier... Enfin het is nog aanvaardbaar wat ik er momenteel uithaal, maar mocht iemand nog een tip hebben of een gelijkaardige ervaring met dit toestel, dan hoor ik het heel graag. Ietsje luider zou toch beter zijn dacht ik om toch de noisefloor wat lager te krijgen.

Nou ie maakt wel het verchil -20,+4 maar dan in de verkeerde richting (ik bedoel ie wordt nog stiller). Anders gezegd: op zijn luidst klinkt ie m.i. veel stiller dan ie zou moeten klinken...

Intussen is dit probleem opgelost; ik vermoed dat er ergens binnenin een slecht contact aan de basis moet liggen ervan... Van het ene moment op het andere klonk het ineens veel luider (zoals ik wilde eigenlijk) en voorlopig blijft het zo - deze thread mag dus :slotje: - dank aan alle posters !!

Pfoe, gelukkig! :)
Wil je trouwens eens wat voorbeeldjes van dit apparaat posten?

Back