[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

die heb ik nu. woot!

ben je er nog blij mee?
ik vind de arp echt een super muzikale synthesizer met veel mogelijkheden, maar patchen is niks voor mij, tenzij het met pins is.
we zijn lekker bezig hier, want ik had geen plannen om een andere synth te kopen, weet je nog?
heb ik ook een week vol kunnen houden.

dit is trouwens wel een andere 2600 dan de grey-meanie natuurlijk.

Attachments

• SAM_0504.jpg
    SAM_0504.jpg
    83,9 KB · Bekeken: 114
ben je er nog blij mee?
ik vind de arp echt een super muzikale synthesizer met veel mogelijkheden, maar patchen is niks voor mij, tenzij het met pins is.
we zijn lekker bezig hier, want ik had geen plannen om een andere synth te kopen, weet je nog?
heb ik ook een week vol kunnen houden.

dit is trouwens wel een andere 2600 dan de grey-meanie natuurlijk.
haha ja ik zag dat je al weer wat andere dingen had gekocht. Ja ben er heel blij mee. Het klopt wat je zei over het 'muzikaal zijn'. ik speel er denk echt elke dag mee en hij blijft me elke dag weer verbazen. Wat me vooral verbaasd is dat ook bij hele zware patches ( veel touwtjes gebruiken) de geluiden over het algemeen nog heel bespeelbaar blijven.
Ik heb er al hele gelijkende violen bassen en andere organische geluiden uitgekregen.
Blijvertje dus:)
Binnenkort als ik mijn odessey terug heb ga ik eens vergelijken.

opnieuw gebeitst en dan in zo'n lelijke, niet-originele kleur (te rood) is een put-off.

de enkele keer dat ik een synth heb met velocity en/of aftertouch wordt nog pijnlijker duidelijk hoe moeilijk echt spelen is.
ben gek op de statische aktie van source en minimoog. laat de dynamiek maar in het geluid zitten.

dergelijke extra's zijn wat mij betreft eerder reden voor een lagere prijs. dan toch echt liever een wat gebutste originele mini.

Het module setje bijelkaar is zeg maar een Axxe

Included modules:
1501 ADSR envelope generator
1502 Low Frequency Oscillator
1503 Noise generator
1504 Voltage Controlled Oscillator
1506 Voltage Controlled Filter
1507 Sample/Hold
1509 Voltage Controlled Amplifier
1511 Speaker/Amplifier
Original patching cables

De VCO en VCF modules lijken me leuk...

Synton Fenix: US $10.000,00 ca. EUR 7.383,89

pffff gaat nergens meer over ....

nee, inderdaad. het moet niet gekker worden.
dan kan je beter een nieuwe kopen met sequencer, hou je nog dik geld over.

maar eh..... ik wil niemand bang maken of zo, maar ik lees dat de soldeerverbindingen moesten worden opgehaald. na 10-12 jaar. ;)

Back