[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Geen gekke prijs voor dat Serge paneel! Maar als je een beetje kunt solderen kun je idd met CGS PCBs alle functies bouwen voor een fractie van de prijs. Maar goed, dat geldt voor 90% van de modulaire handel.

nou als ik die absurde prijs zie , kijk ik al niet meer naar de maestro
tis toch van de gekke

Ach hij heeft alle andere ook en het geheim zit em in het filter......kan je dat toch beter kopen ipv de hele set?

eneuh 1800 dollar verzendingskosten? Mag je het busje dan houden ofzo? Ik kon 2 zeer grote speakers (veel groter dan deze moog) voor ochot 80€ samen van Engeland naar België krijgen.

Soit dit is wel een stevige prijs voor de Moog. Als ik dat mag vertalen naar mijn Formant, komt die villa met zwembad toch nog in aanmerking. :) ;) Maar goed, het blijft zeldzaam spul dus misschien kan hij het ervoor verkopen.

Ik heb zo'n model 15 gehoord en hij klinkt goed hoor, daar niet van. Maar (uiteraard) niet die enorme wereld van verschil die de verkoper claimt tov een mini ofzo.

zal wel 10.000 vragen voor alleen de vcf
vind de moog oscilators ook wel tof, en de bijdarge van de vca en de envelops wordt ook vaker onderschat

Heb nog nooit met een mini of een moog modular gespeeld.....de enige vergelijking die ik heb is mijn dot com systeem en een moog voyager RME en ik heb in de studio nu alleen nog de dot com staan. Daar verbleekte de RME bij kwa sound, ben dus wel erg benieuwd hoe gruwelijk een moog modular dan klinkt..

da's wat ik bedoel : absurd

ah, dat zou het wel kunnen zijn. Want 4500 dollar voor een model 15 lijkt me niet helemaal marktconform heden ten dage. 35k misschien ook weer niet. :)

ah, dat zou het wel kunnen zijn. Want 4500 dollar voor een model 15 lijkt me niet helemaal marktconform heden ten dage. 35k misschien ook weer niet. :)

mischien heeft de verkoper dezelfde gekocht voor 4.5k en wil ie hem flippen met een hoop winst.

Back