[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

O sorry, ik wist niet dat ik dat letterlijk moest nemen, maar dat het ging om absurde aanbiedingen.

In dit draadje hoeft het zelfs niet over absurde aanbiedingen te gaan. In de eerste plaats gewoon om leuk modulair spul.

Maar wie zonder zonde is... :)

mooi, maar wel een beetje samengeraapt geheel, en die nieuwe kast vind ik eigenlijk veel te nieuw...

Als ik het goed heb, heb jij meerdere Mini's Sunny. Heb je dan ook spreiding qua "generatie" Minimoogs of zitten ze allemaal omtrent hetzelfde serienummer?

Een nieuwe kast vind ik niet zo'n drama. Zolang de boards maar matched zijn, zou ik denken.

De boards zijn samengeraapt uit meerdere units, het is me niet helemaal duidelijk of het allemaal RA boards zijn of ook recentere.

mijden die mini,ook opletten met Malleko,hij is niet 100% (uit eigen ondervinding helaas)

Een nieuwe kast vind ik niet zo'n drama. Zolang de boards maar matched zijn, zou ik denken.

en zelfs dan, zou die nog wel eens kunnen klinken als een klok.
het is een overweging - hij geeft t toch ook netjes aan.

ja, als ie nou eens vraagprijs 2250 zou hebben, kon ik er nog in komen, maar dit blijft natuurlijk een dure investering in een samengeraapt product waarbij je maar mag gissen naar wat er nu precies inzit, een namaak kast eromheen en dat voor de volle hoofdprijs.
zou zegen : met beetje geduld krijg je vast veel meer kwaliteit voor minder geld. laten passeren dus, mijn mening

Back