[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Hehe, kunnen de heren dealers niet even samen gezellig met een kop thee off line bekvechten?
Altijd hetzelfde met die handelaren.. :D

Wat een zielig gedoe en dan van A tot Z, als je wat tegen iemand hebt, zeg het dan in zijn gezicht.

Ter verduidelijking van de lege posts, ik heb mijn reactie aan het adres van MonoPoly weg gehaald ivm geen zin in een escalerende discussie. De beste man heeft zich altijd al negatief over mij uitgelaten omdat ik instrumenten verhandel, ik heb hem nog nooit gezien en nog nooit iets met hem van doen gehad maar hij heeft er blijkbaar verstand van. Stel je voor, ik zou mijn mening ventileren over zijn kernactiviteiten, muziek maken..dan was het hek van de dam. Het is dhr Monopoly echter wel gelegen om het zelfde te doen bij een ander.

Anyway..modulars.

niet reageren dan maar
....

Ter verduidelijking van de lege posts, ik heb mijn reactie aan het adres van MonoPoly weg gehaald ivm geen zin in een escalerende discussie. De beste man heeft zich altijd al negatief over mij uitgelaten omdat ik instrumenten verhandel, ik heb hem nog nooit gezien en nog nooit iets met hem van doen gehad maar hij heeft er blijkbaar verstand van. Stel je voor, ik zou mijn mening ventileren over zijn kernactiviteiten, muziek maken..dan was het hek van de dam. Het is dhr Monopoly echter wel gelegen om het zelfde te doen bij een ander.

Anyway..modulars.

sorry hoor, maar het begint toch gewoon met dat jij iets negatiefs te melden hebt over iemand, zonder onderbouwing? *** ik begrijp daty nooit zo goed - als je iets zegt over iemand die ook actief op het forum is, ook al is het aan alle kanten met feiten te onderbouwen, dan verpest je de sfeer en krijg je een waarschuwing, zeker als zo ieman de moeite neemt om te gaan klagen, maar over mensen die op marktplaats of ebay adverteren, kan zomaar ongefundeerd van alles worden gezegd *** en als je toch maar niets wil laten escaleren (wat ik een loffelijk streven vind), druppel dan ook niet na over monopoly.

en sorry dat ik me er weer mee bemoei, heb er zelf ook alweer spijt van.

sorry hoor, maar het begint toch gewoon met dat jij iets negatiefs te melden hebt over iemand, zonder onderbouwing? *** ik begrijp daty nooit zo goed - als je iets zegt over iemand die ook actief op het forum is, ook al is het aan alle kanten met feiten te onderbouwen, dan verpest je de sfeer en krijg je een waarschuwing, zeker als zo ieman de moeite neemt om te gaan klagen, maar over mensen die op marktplaats of ebay adverteren, kan zomaar ongefundeerd van alles worden gezegd *** en als je toch maar niets wil laten escaleren (wat ik een loffelijk streven vind), druppel dan ook niet na over monopoly.

en sorry dat ik me er weer mee bemoei, heb er zelf ook alweer spijt van.

Ik heb contact met de verkoper van die moog spullen gehad en daar werd ik niet vrolijk van.
dus..

Het ging over deze man:

http://www.ebay.com/itm/Bode-Vocode...2545719?pt=Keyboards_MIDI&hash=item27d84b6ab7

geen forum lid.

Ik heb contact met de verkoper van die moog spullen gehad en daar werd ik niet vrolijk van.
dus..

Het ging over deze man:

http://www.ebay.com/itm/Bode-Vocode...2545719?pt=Keyboards_MIDI&hash=item27d84b6ab7

geen forum lid.

dat geloof ik best, ik had al begrepen dat het zoiets moest zijn. maar moeten wij dan op dat ene contact van jou met die man afgaan. ik hoor ook wel eens mensen die na 1 contact met jou hun buik vol hebben en ik zal het je nog sterker vertellen: er zijn mensen die na 1 contact met mij nooit meer met me te maken willen hebben. tja, daar staan in de regel toch ook veel positieve dingen tegenover. bij jou toch ook?

dat het geen forumlid is, vind ik dus helemaal niet relevant, maar daar had je me blijkbaar verkeerd begrepen. eerleijk gezegd vind ik het meer kosher, als je het zo bekijkt, om alleen negatief over forumleden te zijn, hier, omdat die zich gewoon met feiten kunnen verweren.
als je dan toch onderscheid wil maken tussen wel of niet forumlid.

misschien toch weer eens ontopic gaan ??
wie heeft nu die moogspullen gekocht ?

Back