[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

inderdaad gewoon fake, staat dadelijk misschien weer ergens tekoop of ze proberen hem aan de 2de bieder te verkopen, net onder het hoogste bod. afhalen op de falklands

Nee geen fake denk ik...de verkoper verkocht een klein system in stukken en keyboard ging ook weg voor 1500$, VCO 900$ etc etc...Ik zie de bedragen voor MOOG modular onveranderd hoog zijn..
Mischien zocht iemand deze als laatste in zijn systeem. Of is ie heel zeldzaam deze 907 module?

absurd, schandalig , patserig beleggingsgedrag van verwende nesten die de waarde van geld niet meer kennen. beledigend voor de hongerlijders op dees aardkloot.
buitenproportioneel.
de vlag dekt de lading niet

Kom op nou niet uit de bocht vliegen..

hij is nog niet verkocht.
en.. zit ook wel Wat meer in dan in zo'n moogmodule , maar heel misschien is dat smaak.
( vond me overigens nogal mild in m'n kritiek, maar oke )

hij is nog niet verkocht.
en.. zit ook wel Wat meer in dan in zo'n moogmodule , maar heel misschien is dat smaak.
( vond me overigens nogal mild in m'n kritiek, maar oke )

Om iedere keer zo over prijzen te kotsen is zo kort door de bocht Het zijn gewilde verzamelaars objecten in een wereldwijde markt..zo ist nou eenmaal.
Sommige kopers hebben een ongelimiteerd budget en voor die kopers gaat het om het aquireren en niet de prijs.

Om iedere keer zo over prijzen te kotsen is zo kort door de bocht Het zijn gewilde verzamelaars objecten in een wereldwijde markt..zo ist nou eenmaal. Sommige kopers hebben een ongelimiteerd budget en voor die kopers gaat het om het aquireren en niet de prijs.

word :)

na de moog aankoop heb ik nu ff geen geld voor de sennheiser :(

;)

die sennheiser vocoder wil ik wel es horen en uitproberen :)

$12000 voor 1 module ??
het is vreemd verdeeld in de wereld, blijf erbij.
wat kost goud per ons ook alweer? en wat zou ie wegen ?
maar inderdaad op zich klopt het : iedereen wilt alles, en dus zijn hoge prijzen gerechtvaardigd.
ik vind het absurd veel geld voor die enen module van een modulaire synth. mijn mening, niet meer. het is verzamelen en heeft verder volgens mij weinig meer te maken met synthesizers en geluid. prima verder maar gelukkig niet mijn ding en begrijpelijk dat er mensen zijn die dit wel hun ding vinden kennelijk.
tav dat Iedere keer kotsen over hogere prijzen, weet niet waar je dat Vandaan haalt? vind o.a. dat er voor 'n philichorda veeel teweinig betaald wordt, tis maar hoe je het bekijkt ( https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1150719#post1150719 )

een volledig moogsystem55 kon ik van dromen , maar om nu een oliesjeik te gaan trouwen zit er toch echt niet in voor mij.

$12000 voor 1 module ??
het is vreemd verdeeld in de wereld, blijf erbij.
wat kost goud per ons ook alweer? en wat zou ie wegen ?
maar inderdaad op zich klopt het : iedereen wilt alles, en dus zijn hoge prijzen gerechtvaardigd.
ik vind het absurd veel geld voor die enen module van een modulaire synth.

Voor een heel groot gedeelte ben ik het met je eens. Alleen wanneer er iemand voorbijkomt met bakken gevuld met geld, is voor ons de leukheid er al snel af. Als hobbyist/thuismuzikant kan je nooit tegen zulke mensen op. Je hierover opwinden kost alleen maar energie en vergeet niet: het zijn niet alleen de spullen die de muzikant maakt :)

Grote kans dat er binnen afzienbare tijd een zelfde module wordt aangeboden. Dit omdat deze voor erg veel geld is verkocht en dan uiteindelijk voor de enigszins normale/gangbare prijs wordt verkocht.

of inderdaad dat hij wordt nagebouwd, dat zou erg mooi zijn en dat lijkt me technisch ook niet het allerlastigst .

Die Sennheiser vocoder...rrrrrrrrr jummie. Had Ben Liebrand die ook niet? (8000$ daarvoor vind ik nog steeds veel geld, maar veel begrijpelijker dan 12000 voor een fixed filtertje)

En die Maplin vind ik een prachtbak.

Die Sennheiser vocoder...rrrrrrrrr jummie. Had Ben Liebrand die ook niet? (8000$ daarvoor vind ik nog steeds veel geld, maar veel begrijpelijker dan 12000 voor een fixed filtertje)

En die Maplin vind ik een prachtbak.

Dei Maplin is idd niet verkeerd!!

Ik vind Vocoders over het algemeen niet zo interessant.

Iemand deze al gezien?

ARP MSL
Losse modules van ARP voor studie bedoeld.

1,5 jaar geleden stonden er ook enkele ARP modules op Ebay alleen waren dat imo de minst intressante. Hier ligt een 2600 of een zeer uitgebreide Ody aan modules...

Ik wil wel zo'n VCO en VCF module...
Zouden er verschillende type VCF's modules zijn, net als t VCF in de Ody?

dit is de 2 of 3e pas die dit jaar voorbijkomt
had er zelf nog nooit van gehoord tot de 1e werd aangeboden :)

Was de Maplin geen zelfbouwsynth net als PAIA en/of Formant? (correct me if i'm wrong)

Ja ik dacht ook al zoiets te zien (niet te weten).....Heeft een hoog "Trancedent Powertran" gehalte

Back