[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

http://cgi.ebay.com/Moog-modular-CP...2188125?pt=Keyboards_MIDI&hash=item3cb2771bdd

Moog cp35 module
Voor die prijs moet echt voor de zeldaamheid of de naam gaan.
En niet voor wat die kan of wat er in zit.

%2521B8nk7FQEGk%257E%2524%2528KGrHqV%252C%2521h8EzL8PnIW8BM3lmiuY%252C%2521%257E%257E_12.JPG

als er geen moog op zou staan, 10 euro?

maar idd, voor verzamelaars, of als je die modular hetb waar deze uit geschroeft is..

en even een leuke inkijk in het houtje touwtje soldeerwerk van moog..

overigens, verkopers die 60$ rekenen voor verzenden, daar doe ik geen zaken mee.

:mega:

Ik zag deze ook al voorbij komen. Vond het ook een behoorlijk hoog bedrag voor een paar potmeters en een paar connectors. Een typisch voorbeeld van verzamelaars- versus gebruikswaarde. Op dit moment staat er ook nog een Moog 55 systeempje voor meer dan $20.000 op ebay(ex BTW en verzending). Voorlopig houd ik het dus even bij mijn Nord Modular van €400 voor de sounds die ik niet uit mijn andere synths krijg...

helaas zijn dit soort dingen niet meer voor muzikanten beschikbaar.
alleen nog voor rijke verzamelaars.
ik vindt het eigenlijk wel best zo, dit soort dingen hoort in een museum thuis, en daar zal het uiteindelijk wel belanden.
er zijn tegenwoordig, grlukkig, een hoop even goeie , betaalbare modulars te
verkrijgen.
:mega:

Er zijn nog een paar -héél gelukkige, en daarom niet altijd heel rijke- muzikanten die een Moog modular hebben staan. En die niet zo rijke die hem hebben staan, hebben nu de keuze:

-niet zo rijke muzikant met Moog Modular

OF

-rijke muzikant zonder Moog Modular :)

In ieder geval, bij deze module gaat het inderdaad om zeldzaamheid, verzamelwaarde, en meerwaarde van het totale systeem waar je hem in plaatst. Dat mag wel duidelijk zijn.

och doe ze allebei maar.

die 2de is wel mooi en een fijne prijs, maar ja , nog 5 dagen te gaan.....

Oefffff.....

Vorig jaar wilde iemand zn Polyfusion modulair bestaande uit 34 modules voor eur.15000 verkopen.....
dat zou in vergelijking met de Moog 55's echt een prikkie zijn geweest :bekdicht:

Oefffff.....

Vorig jaar wilde iemand zn Polyfusion modulair bestaande uit 34 modules voor eur.15000 verkopen.....
dat zou in vergelijking met de Moog 55's echt een prikkie zijn geweest :bekdicht:

heeft ie toch zeker meer voor gekregen neem ik aan..

Een achterbakse oplichter is die persoon, hij liegt en bedriegt alles bij elkaar, samen met zijn broer, die werkt vrolijk mee aan de zwendel.
Het valt alleen zo op.

Jammer dat ie de modular ls van de keys verkoopt...Hoort toch bij elkaar..

Een achterbakse oplichter is die persoon, hij liegt en bedriegt alles bij elkaar, samen met zijn broer, die werkt vrolijk mee aan de zwendel.
Het valt alleen zo op.

Huh wat?? heeft 1 neg feedback maar verder geen issues...waar baseer jij jezelf op?

en die neg feedback is ook nog eens verwijderd.
mogelijk weet jij meer ervan ?:koffie:

heeft ie toch zeker meer voor gekregen neem ik aan..
de Polyfusion heeft ie gehouden en zn Buchla 200 verkocht :)
Het valt alleen zo op.
hmmmzz....... paar maanden geleden heb ik van dezelfde koper iets gekocht zonder problemen
via de mail hebben we regelmatig contact...
hij lijkt me zeker niet een persoon die gebakken lucht verkoopt....
Huh wat?? heeft 1 neg feedback maar verder geen issues...waar baseer jij jezelf op?
Goede vraag???
Huh ik?? nee hoor nooit mee van doen gehad. Die feedback is van een SF lid, waarschijnlijk een aanvaring gehad.
daar lijkt het wel op....

Back