[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Zulke verkopers zijn als baby uit de wieg gevallen met dit als resultaat....
Net als de vraagprijs voor de Pollard Syndrum die ik eerder poste....
Is de Syndrum zeldzaam? JA, tis pas de 2e die ik te koop zie en er is niet veel info over te vinden...
maar de vraagprijs van $2799,- gaat helemaal nergens over :stupid

Alhoewel de mijne mag ook weg voor die prijs (als die mafketel op Ebay m weet te verkopen).....
Iemand, met geld teveel, intresse? ;)

mischien heeft de verkoper dezelfde gekocht voor 4.5k en wil ie hem flippen met een hoop winst.

flippen ja, da's het woord dat erbij past

Zulke verkopers zijn als baby uit de wieg gevallen met dit als resultaat....
Net als de vraagprijs voor de Pollard Syndrum die ik eerder poste....
Is de Syndrum zeldzaam? JA, tis pas de 2e die ik te koop zie en er is niet veel info over te vinden...
maar de vraagprijs van $2799,- gaat helemaal nergens over :stupid

Alhoewel de mijne mag ook weg voor die prijs (als die mafketel op Ebay m weet te verkopen).....
Iemand, met geld teveel, intresse? ;)

Ik denk dat die pollard syndrum eerder door onkloud9 is gekocht via ebay..er was er kort geleden ook al een te koop..

Net als die Moog 15

Staan ook op Muffwiggler maar dan met meer realistische prijzen. (2000 en 4500 euro). Dat MOTM systeem heeft wel heel erg mooie modules.
Het E-percussiesysteem is ook een mooie set. Erg pijnlijk als je dit MOET verkopen.

Groot 5U systeem op Ebay .... (veiling is al afgelopen)
Erg schappelijke eindprijs...
De modules losverkopen zou imo meer opleveren...
Zo'n groot systeem in 1 koop aanbieden heeft naar mijn idee de verkoopprijs naar beneden gedrukt...

Inhoud system:
30 modules!30 cabels...8 pair MOTM rails!2 X rack
Midi to cv: 1 x oakley mididac(mono with slide),1 X MOTM 650(polyphonic,dual duophone,unison,arpegiator X2)*VCO: 3 X oakley vco,2 X ian fritz double dekka,1 X ian fritz Teezer through zero vco*Filter: 1 X bi-n tic filter oscillator,1 x ian fritz threeler(ms20 maar beter!),1 x mankato filter(acid!),1 x Buchla 292 clone,1 x oakley noise en dual filter,1 x oakley journeyman*ADSR: 1x oakley vc-adsr(looping full cv control),2 x oakley adsr,1 x encore complex envelope generator.* 1 x oakley sample en slew,1 x oakley multimix,1 X CGS tube vca*modulaton: 1 x ian fritz chaos generator,1 x ian fritz jerkster,1 x ian fritz T/G/T/S/H/Phasers: 1 x oakley phaser(4stage),1 X blacet stonz phaser(4stage),1 X jurgen haible tau pipe phaser(14 stage)*1 x spring reverb neural agonizer van tellun.
Verkoopprijs: euro 3810,--

Zeer schappelijke prijs.

Nu heb je met nieuwe modules natuurlijk niet het "vintage nulletje" achter de prijs, maar kom. :)

Zeer schappelijke prijs.
Nu heb je met nieuwe modules natuurlijk niet het "vintage nulletje" achter de prijs, maar kom. :)
een geassembleerde Ian Fritz Through Zero VCO kost $380, een DoubleDeka kost $550 (zitten 2 in t systeem), de dollar was een paar jaar geleden meer waard dan nu, over alles zal wel invoerrechten betaald zijn en ga zo maar verder .....
de koper heeft echt een meevaller gehad, betaalt iets meer dan 100euro per module en het is 'm gegund ... :okdan:

niet iedereen heeft een berg geld klaarliggen voor zo'n grote aankoop...
met het verkopen van losse modules zou ie minstens 60% van de nieuwprijs krijgen....
tussen de 60 tot 80% van de nieuwprijs is vrij normaal voor 2e hands modules...

Het is moeilijk te zeggen....
zo is een paar weken geleden op Ebay een Böhm Soundlab Modular voor slechts $580 verkocht....
de vorige was ruim een jaar geleden en leverde meer dan 1250euro op....
op youtube staan een paar vette Böhm Soundlab filmpjes :{

Back