[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Niet alles is zelfbouw. Een hoop van die zelfbouwdingen zien er inderdaad beroerd uit. Klank schijnt wel goed te zijn, ken het verder niet.

was vorig jaar in Ann Arbor. tip: kopen en zelf ophalen. ik krijg spontaan heimwee.

op marktplaats staat ook zo'n paia modular. iets bescheidener, dat wel.

Yep, die 9700 serie kun je als kits kopen. 2-300 euro is niet gek als het een beetje netjes is gedaan. Is Frac, gaat mooi samen met Blacet.

Zit er hip uit die tafel maar zo klinkt hij niet vind ik.

Voor dat geld zou ik voor een Soundcraft ghost gaan.
of gewoon een paar leuke channelstrips of iets dergelijks

Als hij even betrouwbaar is als andere D&R...oei. Tenminste, het is toch mijn indruk dat vele (lagere modellen) D&R tafels aan de brakke kant zijn tegenwoordig.

1350 niet veel geld voor een monster!!
Er is al eur.1400 voor geboden..... Veel kanalen en 8 aux'en... Naar dubbele toonregeling heb ik niet naar gekeken.. dat vind van de Dayner wel een dik pluspunt :okdan:
Zit er hip uit die tafel maar zo klinkt hij niet vind ik.
Voor dat geld zou ik voor een Soundcraft ghost gaan.
of gewoon een paar leuke channelstrips of iets dergelijks
Op de oudere D-R's (1000series, 900MKII en Dayner) na heb ik nooit met de nieuwere tafels gewerkt. Over de klank kan ik niets zeggen en ik weet niet of het echt een aanrader is. :)
Als hij even betrouwbaar is als andere D&R...oei. Tenminste, het is toch mijn indruk dat vele (lagere modellen) D&R tafels aan de brakke kant zijn tegenwoordig.
Als t dezelfde bouwkwaliteit heeft als de oudere modellen dan zal het wel loslopen....
Alle gear wat maar ouder en ouder wordt kan op zn tijd een goede servicebeurt gebruiken :D

Jee die Simmons is al duur.
misschien haalt ie de 1000-1200euro .....
ik kijk er niet van op iig .. een 808 levert ook al min.1500eur op :bekdicht:

er zijn er volgens de cultverhalen maar 100 van gebouwd, worden ze vrijwel niet te koop aangeboden en misschien ook nog wel veel te veel gehypt (oa door mensen zoals ik) :P

2 jaar geleden stonden binnen 4weken er 2 op ebay te koop...
via pm een deal gesloten voor GBP500....
de 1e werd vlak voor mn neus weggekaapt en de 2e bleek technisch helemaal verrot te zijn door opslag in een vochtige ruimte en het overleven van een brand..... :(

dan heb ik met mijn Tama's echt een koopje gehad.
soms zit t mee en vaker erg tegen .... :P

met mn sds8 via marktplaats (40euro) heb ik een echt mazzeltje gehad en over mn pollard syndrum 478 (incl. reparaties en verzending +/- $1000, toen de dollar lager stond dan nu) mag ik achteraf ook niet klagen :okdan:

40€ is wel helemaal waanzin. Bij mij ging het om een behoorlijk wat hoger bedrag. Maar daarvoor kreeg ik dus het analoge "brein" en het (zo goed als) complete drumstel. Ik moet het nog altijd eens in gebruik nemen. Al te "pioooeeew" moet het voor mij niet klinken, maar icm de 707 klanken zal dat wel een leuke drumset zijn.

Back