[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Beter niet,meer of andere mogelijkheden wel.

de supperladder in je systeem klinkt super goed warm,vet,organisch,klinkt zelf vintage,maar de sound is niet zoals die van een moog modular of minimoog.

idem met de motm 440,super goed maar a/b vergelijking blijkt dat hij iets anders klinkt als een 2040
als je de q boost,heel weinig maar anders..

sja dat soort achter de komma geneuzel ga ik me niet mee bezighouden. Ik denk altijd maar zo, met het verstrijken van de tijd en het verlopen van interne componenten en calibraties klinkt ie toch nooit hetzelfde als dat ie 30-40 jaar geleden is gemaakt. Daarvoor ga ik, persoonlijk echt geen 10 tot 100x zoveel betalen als dat je voor een alternatief kwijt bent.

Aan de andere kant, als ik miljoenen op de bank zou hebben, zou ik me daar ook niet zo druk om maken, zo is het ook nog es een x

Met 4 vco's en een berg andere features zal dat waarschijnlijk meer aan de maker van het filmpje liggen dan aan de synth.

Nu ik de tekst door zit te lezen....... Ondanks dat ie zegt een qualified engineer te zijn, toch die aan/uit schakelaar maar gewoon aan de primaire kant van de trafo maken, volgens mij is dat de veilige methode.

Mooi ding. Orbital gebruikt deze veelvuldig op het laatste album.

misschien omdat ze niet meer bij hun andere spullen konden komen. die m5n is nogal groot.

hij heeft ook een grote sound en een grote galmveer, maar heel bijzonder of mooi klinken vond ik m eigenlijk niet. de m3x is meer waar voor je geld, naar mijn bescheiden idee.

misschien omdat ze niet meer bij hun andere spullen konden komen. die m5n is nogal groot.

hij heeft ook een grote sound en een grote galmveer, maar heel bijzonder of mooi klinken vond ik m eigenlijk niet. de m3x is meer waar voor je geld, naar mijn bescheiden idee.

Het is zeker een bakbeest ja. Moet eerlijk toegeven inderdaad dat de sound niet meteen overweldigend is.

in vergelijk met voyager en evolver en een ander plaatje dat me wel meteen uitnodigt weer te gaan zoeken...

Attachments

• DSC01920.jpg
    DSC01920.jpg
    102,7 KB · Bekeken: 85
  • DSC05073.jpg
    DSC05073.jpg
    87,1 KB · Bekeken: 88
En maar 0.99dollar! :D

Zal niet lang duren, denk ik. Wel een held dat ie de veiling op zo'n laag bedrag durft te beginnen, ervaring denk ik.

De frequency shifter boven de vocoder lijk me ook niet verkeerd :okdan:
in de ad staat dat ie eerder al 2 vocoders heeft verkocht voor >$6000

Back