OBERHEIM MATRIX 6R wegens fuck-up TPG

Status
Please reply by conversation.

FRE2K

tb or not tb
Ik had in de VS een mooie Matrix-6r gevonden eindelijk voor een hele fijne prijs maar de verkoper besloot om de machine verzekerd te verzenden waardoor de douane er 60 euro belasting/rembours op heeft gegooid. De postbezorger stond dus aan de deur dat ik dus 60 euro moest bijbetalen, wist ik veel waarvoor dus ik vertelde dat ik eerst wilde uitzoeken hoe het zat (aangezien ik al 70$ verzend had betaald). Hij vertelde dat dat geen probleem was.. Maar toen ik dus later de TPG belde bleek dat de machine was teruggestuurd naar de VS =(
Ik dus een klacht indienen bij de TPG dat ik verkeerd was geinformeerd maar deze had alleen te melden (in iets andere woorden): eigen schuld dikke bult.. dus er kan weer een bedrijf om mijn lijstje dat van mij tot de grond toe mag afbranden.. :(

maar na een hoop ellende en frustratie dus nog steeds geen Oberheim-6R en met een beetje pech een hoop geld kwijt.. dus bij deze mijn vraag: heeft iemand er een staan die voor een fijne prijs van de hand mag (aangezien mijn budget nu dus minimaal is).

alvast bedankt voor het lezen! :)

je kan wel beter je pakket accpteren en later proberen je geld terug te krijgen
maar bij tpg maak je weinig kans op geld retour
heb het ook eens gehad, iets aangetekend laten opsturen (waarde 450 euro)
tpg raakt het kwijt en ik kon er mooi naar fluiten
beetje maffiapraktijken als je het mij vraagt

ligt vaak aan de desbetreffende postbode. Ik had een jaar lang een goeie. Nu loopt er weer zo'n sukkel rond die met een gang van 70 km komt aanrijden.

Het is maar net wie je hebt.

Origineel geplaatst door bounce
je kan wel beter je pakket accpteren en later proberen je geld terug te krijgen
maar bij tpg maak je weinig kans op geld retour
beetje maffiapraktijken als je het mij vraagt

ja, daar ben ik dus ook achtergekomen.. probleem was dat ik aan die bezorger vroeg wat er mee ging gebeuren en volgens hem kon ik het achteraf gewoon regelen.. Hij was van Direct-Express, die heb ik vervolgens gebeld op hun info-nummer maar daar kreeg ik een of andere flapdrol aan de lijn die ook niets wist (lekkere helpdesk) dus geen wonder dat die bezorger nog minder wist, volgens hem moest ik het maar bij de TPG proberen want die hadden hun ingehuurd.. idd maffia-praktijken want in principe kan zo'n gast de hele dag in de kroeg hangen en aan het eind van de dag alles retour sturen, ze hebben verder toch geen bewijs van 'weigering' nodig.. de TPG is helemaal erg want een klacht indienen genereert alleen maar een hoop frustratie en ik volgens mij is er ook GEEN enkel geval denkbaar waarin ze je wel in het gelijk stellen/compenseren..

Origineel geplaatst door bounce
...
..
maar aangetekend en niks, wat is dan nog het nut van aangetekend versturen?!

Doe mij een plezier en zet je verhaal (desnoods copy-paste) even in dit topic.

Dat begint al een mooie verzameling te worden.

Alvast bedankt.

Origineel geplaatst door Kraan
Doe mij een plezier en zet je verhaal (desnoods copy-paste) even in dit topic.

Dat begint al een mooie verzameling te worden.

Alvast bedankt.

done! :)

zou mooi zijn als er nog een keer actie komt :smeris:

Status
Please reply by conversation.
Back