FRE2K
tb or not tb
Ik had in de VS een mooie Matrix-6r gevonden eindelijk voor een hele fijne prijs maar de verkoper besloot om de machine verzekerd te verzenden waardoor de douane er 60 euro belasting/rembours op heeft gegooid. De postbezorger stond dus aan de deur dat ik dus 60 euro moest bijbetalen, wist ik veel waarvoor dus ik vertelde dat ik eerst wilde uitzoeken hoe het zat (aangezien ik al 70$ verzend had betaald). Hij vertelde dat dat geen probleem was.. Maar toen ik dus later de TPG belde bleek dat de machine was teruggestuurd naar de VS
Ik dus een klacht indienen bij de TPG dat ik verkeerd was geinformeerd maar deze had alleen te melden (in iets andere woorden): eigen schuld dikke bult.. dus er kan weer een bedrijf om mijn lijstje dat van mij tot de grond toe mag afbranden..
maar na een hoop ellende en frustratie dus nog steeds geen Oberheim-6R en met een beetje pech een hoop geld kwijt.. dus bij deze mijn vraag: heeft iemand er een staan die voor een fijne prijs van de hand mag (aangezien mijn budget nu dus minimaal is).
alvast bedankt voor het lezen!
Ik dus een klacht indienen bij de TPG dat ik verkeerd was geinformeerd maar deze had alleen te melden (in iets andere woorden): eigen schuld dikke bult.. dus er kan weer een bedrijf om mijn lijstje dat van mij tot de grond toe mag afbranden..
maar na een hoop ellende en frustratie dus nog steeds geen Oberheim-6R en met een beetje pech een hoop geld kwijt.. dus bij deze mijn vraag: heeft iemand er een staan die voor een fijne prijs van de hand mag (aangezien mijn budget nu dus minimaal is).
alvast bedankt voor het lezen!