Analog to ADAT, smpro A08, ADA8000

Ik krijg qua RME het gevoel dat ze tot nu toe redelijk zijn weggekomen door gewoon goede dingen te bouwen, maar dat nu ze echt tegen een probleem aanlopen wat ze niet direct op kunnen lossen ze het niet helemaal kunnen bolwerken. De reacties van hun support zijn het prototype reactie van een overspannen medewerker, veel meer dan een bits ja of nee krijg je niet. en als je dan vraagt naar de wereld achter ja of nee valt het stil...

langzaam krijg ik een beetje het beeld van de dierenwinkel uit jiskefet op mn netvlies door hun, en dan op zaterdagmiddag wanneer het gepeupel hun dieren immers aanschaft. en dat dan de parkito op is. dus.

Doe mij iig maar Magic Dave van Motu. Altijd lachen :)

Naast mijn emu 1820m heb ik hier een ada 8000 van behringer in gebruik. Wilde eigenlijk mijn synths rechtstreeks mijn computer in hebben en alles in cubase mixen. Ik ben helemaal niet ontevreden over de ada8000. Zeker in vergelijking met de alesis AI-3. Heb wat testen geluisterd op gearslutz en daar komt hij er in mijn oren beter vanaf dan de alesis. Veel van die zeikerds op gearslutz zijn het zowaar ook met mij eens. Als je beter wilt dan kom je toch bij motu of rme uit. Als je voor iets tussen budget en duur wilt gaan, kan je het naar mijn mening beter bij budget(ada8000) houden. Voor de rest spuug ik trouwens op alle andere gear van behringer.}:|

Same hier dct :) ook emu 1820m (helden ding btw!) en die adat bak van behringer. Zeer tevreden over. Heb m laatst een keer gebruikt icm mijn 1616m van mn laptop om een band even op te nemen en ging prachtig. Kwaliteit is prima. ZEKER voor het geld!

Back