Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Exzit
Geen keyboards?
Origineel geplaatst door Maks
er staan normaal nog een viertal laptops met ableton voor midi-triggering en samples bij, meen ik...

Origineel geplaatst door apollo
Ik denk niet dat ze veel risico's nemen om keyboards te gebruiken, maar gewoon alles triggeren met een sequencer.
Origineel geplaatst door Led
Staat die zooi nou allemaal zo laag (kniehoogte) of lijkt dat maar zo..?![]()
Oh het was niet live?
Origineel geplaatst door klausito
Dj's "spelen" toch nooit live... draaien hooguit een plaatje. 't is geen U2 of Rolling Stones...
Ik dacht dat Daft meer een band was dan DJ.
Origineel geplaatst door klausito
Vette band zonder instrumenten... (live iig).

Origineel geplaatst door bliepbliep
ik heb meerdere live optredens van deze tour gehoord en ze lijken verdacht veel op elkaar (beter nog: zoek de verschillen!!)
ik dacht zelf dat ze alles met de laptopjes deden, maar nu blijken er toch ook nog synths tussen te staan.
of je het lekkere muziek vind of niet: http://www.youtube.com/watch?v=Ri_jcKpSlPE&mode=related&search= rollin' and scratchin' live. dit is gewoon live draaien aan die cutoff knop van de 303 en beats direct uit de 909. ik zie ook aan het einde een doepfer MAQ 16/3 staan... TOEN was het wel echt live geloof ik, ik snap dat ze door die lichtshow meer gebonden zijn aan een vaste volgorde maar dit gaat wel ten koste van de orginaliteit van het optreden, alle optredens zijn op de kleine dingetjes na hetzelfde.
bliepbliep

Origineel geplaatst door King of Snake
het was errug vet vond ik! Helaas stonden we een beetje aan zijkant dus kreeg niet de volledige indruk van de lichtshow, maar zelfs vanaf daar was het indrukwekkend.
.
één van de weinige keren dat ik op de wei stond te streaken