foto daftpunk live-setup

Ik heb Rollin n Scratchin wel is live gezien op een videootje.
Toen hadden ze een Doepfer MAQ sequencer die ze live tweakten.
Dat was toch wel erg vet.
Maar ja Pjeut zal het er wel niet mee eens zijn omdat er geen klavier gebruikt word.

:kimono:

ik heb meerdere live optredens van deze tour gehoord en ze lijken verdacht veel op elkaar (beter nog: zoek de verschillen!!)

ik dacht zelf dat ze alles met de laptopjes deden, maar nu blijken er toch ook nog synths tussen te staan.

of je het lekkere muziek vind of niet: http://www.youtube.com/watch?v=Ri_jcKpSlPE&mode=related&search= rollin' and scratchin' live. dit is gewoon live draaien aan die cutoff knop van de 303 en beats direct uit de 909. ik zie ook aan het einde een doepfer MAQ 16/3 staan... TOEN was het wel echt live geloof ik, ik snap dat ze door die lichtshow meer gebonden zijn aan een vaste volgorde maar dit gaat wel ten koste van de orginaliteit van het optreden, alle optredens zijn op de kleine dingetjes na hetzelfde.

bliepbliep

tja, de rolling stones spelen al sinds mensenheugenis dezelfde uitgekauwde nummers in dezelfde volgorde... ik denk dat er maar weinig bezoekers zijn die zich bekocht voelen na een daft punk optrede...... gewoon een drankje in je klauwe en uit je dak gaan.

ook nog een fotootje van wat dichter bij

:confused:

vind je dit inbreuk op iemands werk druk dan hier;)jij bent de baas :P

Laatst gewijzigd:
Verrekte knopjes vogelaars!
:kont:
The Stones staan tenminste zat met hun snaren te kloten. En Mick staat ook soms ernaast te zingen.

Zit jij niet op het verkeerde forum met dat soort conventionele gitaar-lover praatjes :doei:

Maar de stones hadden geen Back-up Helmets :maffia:

Het maakt toch geen reet uit of je nou met een gitaar of met Ableton muziek maakt, als het maar lekker is.

i.d. ik ga nooit voor een band maar ik ga voor de muziek die ze maken en de sfeer. Ik ben nou niet zo'n stumperd die probeert te achterhalen hoe de setup in elkaar zit terwijl mijn vrienden helemaal uit hun plaat gaan op de muziek die uit de speakers knalt..... dat is voor kansloze-nerd-stumpers.

Daft zijn de duurste die ik trouwens ken van artiesten die nu te boeken vallen.

Voor minder dan 250 komen ze hun zetel niet uit...

.

Bijna.... dat zijn de kevers namelijk al !

Wel, willen we van onze dierbare oldies afblijven?

Je mag, dit is natuurlijk volledig mijn mening, voorbijgestreefde groepen niet zomaar de grond in boren...
Bekijk het eens langs een ander standpunt en vergelijk hun aantal hits, hun aantal optredens, hun winstmarge, hun populariteit, hun impact op de maatschappij ( met oudere bands en zangers (Lennon?) heb je dit fenomeen wel indrukwekkend hard) enzoverder.
Hoe groot zou het deel van de bevolking zijn dat nog The King als hun King aanziet? Maar probeer hem niet weg te denken uit de muziekgeschiedenis, er zou niet veel meer overblijven...
Als ik nu zeg " lach liever de mensen uit die de grotschilderingen hebben gemaakt, of al die regisseurs van de stomme films " dan zal ik ook veel commentaar op mijn dak krijgen (btw, ik zeg dit niet!), simpelweg om dezelfde reden....

Ach, je zou er zo een boek over kunnen schrijven. .(en dit is hoogstwaarschijnlijk al ettelijke keren gebeurd).

requiescant in pacem,

en ik probeer hier geen ruzie of discussie op te werpen, gwn een bedenking...

Back