foto daftpunk live-setup

daft punk zijn een beetje de grootste "stealers" of "borrowers"
van de laatste eeuw,

zie maar wat ze allemaal "geleent" hebben uit de 70's en 80's funk :

http://youtube.com/watch?v=MJPdVVOmbz4

zelf barry manilow zit erbij !!

Maar klinkt het nog steeds als barri manilow??? of is het iets geworden waar een ander niet genoeg creativiteit heeft om te gebruiken????

van de laatste eeuw,

deze discussie is hier al vaker gevoerd en gaat dus niet op

dat is jouw mening tegen duizenden anderen. als jij ze niet smaakt dan laat je de andere toch gewoon genieten?

gejat of niet, ze maken er echt iets van op hun manier

toch?

.

dat wist ik niet, zo leer ik nog eens wat hier.
ik vind daft punk qua sound en stijl erg goed maar dit is toch een beetje mwah... Maar ze blijven erg goed.

dat wist ik niet, zo leer ik nog eens wat hier.
ik vind daft punk qua sound en stijl erg goed maar dit is toch een beetje mwah... Maar ze blijven erg goed.

Het lijkt soms of Daft Punk de eerste waren die dit deden... misschien wel de beste ja, maar niet de eerste

van de laatste eeuw,

1. Kijk je regels van DT eens na? Ach, als jij redenen zoekt, doe ik dat ook...
2. Beste stuurlui staan aan wal. Iemand afbreken kan iedereen, waarom laat je niet eens horen wat jij er dan van zou maken? En kan ik dan alvast mijn dansschoenen thuis laten? Ga je ook heler weides vol volk bijeenkrijgen en deze mensen de beste tijd uit hun leven bezorgen, gwn door wat liedjes ' te lenen ' en ' aan wat knoppen te draaien ' ? En daarbij, volgens mij is dit niet Daft Punk's grootste geheim...
3. Dit bewijst maar eens Daft Punk's smaak en kennis van muziek :).

Dit was voor mij eerder een toffe illustratie dan comment...

Het beste nog, en ik zou zo zeggen, geniet gwn van hun laatste cd!

ik vind het juist zo mooi dat ze zoveel jatten en er dan toch mee wegkomen zeg maar. daft punk heeft een eigen sound, ondanks dat hun 3 studio albums TOTAAL anders zijn, okay, harder better faster stronger heeft wel wat gemeen met Technologic, maar verder zijn de albums totaal anders, het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat het volgende album van onze franse vrienden ook weer totaal anders gaat worden dan de vorige albums!

Bliepbliep

hey hey hey ,
ik zei het ironisch ...tongue in cheek.
daarom gebruikte ik ook de " " ,
maar ja het internet , komt niet alle emoties goed over.

btw.
ik vind de daftpunkers errug fijn !

gr.
Waldo

hey hey hey ,

btw.

gr.
Waldo

Ach, dan heb je mijn excuses moest mijn post wat agressief overkomen :walker:.

hey hey hey ,

btw.

gr.
Waldo

oke dan zijn het de beste dj.s van de wereld :dj: of-te-wel stukjes jatten is dj werk.

Damn. Ik zit te luisteren naar hun live CeeDee Alive.

Je kunt alles van ze zeggen maar hoe ze alles "in control" hebben is erg vet tot bijna na niet te doen. Weer een niveau hoger in wat ze doen met de techniek en de muziek.

Zeker ook dat ze al hun nummertjes remixen.

Dan is de fabel dat Behringer troep is ten einde.
Je kan er dus vette hits mee scoren. :biertje:

Fuck, ik wil ook Behringer in mijn setup. :D

Wat het bewijst is dat je ook met troep hits kan scoren :duivels:

Al draagt een midi controller natuurlijk niet echt bij aan de sound :)

Ik snap de keus voor de Behringers wel, heel veel ruimte lijkt er niet te zijn en de BCR heeft veel knoppen op een beperkt oppervlak. Ik treed zelf ook op met een BCR en BCF maar deze staan (helaas) wel in het zicht, ben van plan ze over te spuiten, tenzij iemand nog een piramide over heeft? 8~

wat een verwondering over die BCR's zeg... als je bedenkt dat die bakken de grootste densiteit aan endless encoders (met fokking handige led circles) bieden verwondert het mij niet dat dat ook voor de groten der aarde handig is. t zijn ook maar mensen, weet je ;)

trouwens, ik heb deze show van DP ook gezien. erg vet (veel steviger dan ik verwacht had). en ik weet bijna zeker dat alles in ableton live getriggerd werd: loopjes van verschillende nummers door elkaar, bruuske overgangen van de ene tune naar de andere, tempowisselingen, etc. allemaal herkenbare ableton truukjes.

Back