DubKid
Bedorven lid
Ik heb laatst m'n KRK V4's verkocht via marktplaats om het geld bij elkaar te schrapen voor de V6 variant.. Dit is gelukt
.. Maaaaar... (nu komt het)... heb ik deze mooie beestjes helemaal netjes aangesloten, heb ik in tegenstelling tot de V4's ineens last van geknetter?? :S
Het gaat echt om een knisperend geluidje wat je ook al hoort als de faders van het mengpaneel nog omlaag staan.. sterker nog, al zet ik het mengpaneel volledig uit hoor ik t nog steeds.. t zit dus in de nieuwe :S boxen?? of kan dit aan de stroomvoorziening liggen?
Gewone ruis heb ik ook als ik de schuiven helemaal open zet, maar dat is gewoon normaal natuurlijk.
.. Maaaaar... (nu komt het)... heb ik deze mooie beestjes helemaal netjes aangesloten, heb ik in tegenstelling tot de V4's ineens last van geknetter?? :SHet gaat echt om een knisperend geluidje wat je ook al hoort als de faders van het mengpaneel nog omlaag staan.. sterker nog, al zet ik het mengpaneel volledig uit hoor ik t nog steeds.. t zit dus in de nieuwe :S boxen?? of kan dit aan de stroomvoorziening liggen?
Gewone ruis heb ik ook als ik de schuiven helemaal open zet, maar dat is gewoon normaal natuurlijk.