Novation Nova

Eraser127

Ouwe rot
Heb nu een Nova, maar zit met een probleem. De synth is 6 part multi-timbraal. Je hebt een Program mode (2*128 prog A+B) en een performance mode (1*128 perf A)

Een Performance kan uit max. 6 parts (programs) bestaan.

De "global midi channel" staat op 9. standaard staan de parts op "global" (9). Het probleem is nu dat ik dus alle programs apart moet aanpassen aan mijn eigen midi kanalen wil ik van de 6 parts apart gebruik maken in Cubase. Kun je dit niet aanpassen in de synth in plaats van de programs?

Als ik namelijk een keer een andere bank wil laden, moet ik dit dus weer opnieuw doen.

Origineel geplaatst door The Unholy
1 Keer alles goedzetten, daarna die performance copieeren?
Dat kan idd, maar dat wou ik juist voorkomen, 128 performances * 6 parts = 768 keer wijzigen :P

Origineel geplaatst door Eraser127
Dat kan idd, maar dat wou ik juist voorkomen, 128 performances * 6 parts = 768 keer wijzigen :P
Dat lijkt me wat omslachtig :D

Handmatig: maak 1 performance zoals jij die wilt, sla op op als PERF 128. Elke keer als je een nieuwe track maakt kopieer je deze performance naar een andere locatie zoals PERF 001/002 etc.

Automatisch: maak 1 performance zoals jij die wilt. Start Sounddiver. CTRL+C op je performance. Selecteer alle performances. CTRL+V. Klaar :P

Origineel geplaatst door MikeJarod
Dat lijkt me wat omslachtig :D

Handmatig: maak 1 performance zoals jij die wilt, sla op op als PERF 128. Elke keer als je een nieuwe track maakt kopieer je deze performance naar een andere locatie zoals PERF 001/002 etc.

Automatisch: maak 1 performance zoals jij die wilt. Start Sounddiver. CTRL+C op je performance. Selecteer alle performances. CTRL+V. Klaar :P
Dat is idd een goede optie, maar als ik dit bij de performances wil doen die ik al heb zal dit toch handmatig moeten denk?

Origineel geplaatst door Eraser127
Dat is idd een goede optie, maar als ik dit bij de performances wil doen die ik al heb zal dit toch handmatig moeten denk?

Ja, maar zo'n performance stel je toch meestal zelf samen? Of gebruik jij alleen combinaties van sounds die anderen uitgekozen hebben?

Back