Synth en studio posters

MikeJarod

ziet ze vliegen
Loop ik net online wat posters te bekijken om mijn nieuwe huisje mee aan te kleden, denk ik ...

... een poster van synths of een studio lijkt me ook wel gaaf :D

Iemand wel eens van dit soort posters gezien bij de online poster shops?

offtopic :)

Origineel geplaatst door dsil
(en ja ik zet er ook een spelcomputer neer zodat je spelletjes kan spelen als we muziek aan het maken zijn!)
Oehhh vet je hebt een XBOX toch? Ook gehad. Heb wel weer eens zin in retro 8bit NES spellen via een emulator! 8~

:confused:

Je begint je topic over posters en het eerste antwoord wat je geeft gaat enkel maar over een gameconsole???
Tis nog een synthforum ook.

Sry hoor maar ik zit te spitten voor je op internet voor posters.

En het is ook echt niet zo dat ik een hekel heb aan gameconsoles, integendeel.
Ondertussen in bezti van Atari2600,C64,NES,SNES,Nintende64,Sega8Bit,SegaMegadrive,Playstation1&2,Xbox,Xbox360.
Alles origineel en niks gekraakt of gechipt. +/- 300 org. Games.

Oh ja :D

Thanks voor je links. Heb alleen (nog) niet zoveel binding met Elektron. Ik kijk ook nog ff verder. Heb de vraag ook op andere plekken gesteld dus mocht ik meer weten, dan post ik het hier :)

dsil en ik hebben allebei een nieuw huis, dus vandaar onze offtopic discussie ;)

Kom je nu mee... nu ik net een mooie poster van een hele dikke SSL XL9000 K-series heb weggegooid... =(

Re: Synth en studio posters

Origineel geplaatst door MikeJarod
Loop ik net online wat posters te bekijken om mijn nieuwe huisje mee aan te kleden, denk ik ...

... een poster van synths of een studio lijkt me ook wel gaaf :D

Iemand wel eens van dit soort posters gezien bij de online poster shops?

heb deze poster , kun je gratis afhalen
http://christopherfranke.com/webdata/cf/images/cf-px20d.jpeg

Je kunt bij vele deco-home winkels, gewoon foto's inleveren waarna zij er behang van kunnen maken.
Altijd al een system 100, in je studio willen hebben ;-) gewoon een mooi foto tot behang laten omtoveren..

Back