DJ Jeffrey
Ingeburgerd
Beste forumers,
Ik ben misschien verkeerd in dit forum maar probeer de vraag toch neer te leggen, het topic mag naar wens verhuisd worden moderators:
Ik ben op zoek naar een artiesten naam + track titel van een dance plaat die we meerdere malen gehoord hebben op onze vakantie de tekst dusver onthouden is dat in het -refrein- het volgende gezongen wordt door wel een man en als een vrouw:
I am a boy
and I am a girl
dance dance dance
Just
dance dance dance
Halverwege het nummer `DJ Style´
Dan krijg je een apart tussen stuk qua muziek Ongeveer 10 seconden
Dan gaat het nummer verder als oorspronkelijk
Alleen wisselen nu de stemmen af van man `i am a boy`
dan vrouw `and i am a girl`
dance dance dance
just
dance dance dance
Er zit ook een soort rap in verwerkt een erg leuk nummer en ramt vrolijk door....
Misschien is het nummer al ouder, ik hoop in ieder geval dat jullie me verder kunnen helpen
de zoekacties dusver in google hebben nog niks opgeleverd.
Wie oh wie heeft tips?
Alvast bedankt
Jeffrey
Ik ben misschien verkeerd in dit forum maar probeer de vraag toch neer te leggen, het topic mag naar wens verhuisd worden moderators:
Ik ben op zoek naar een artiesten naam + track titel van een dance plaat die we meerdere malen gehoord hebben op onze vakantie de tekst dusver onthouden is dat in het -refrein- het volgende gezongen wordt door wel een man en als een vrouw:
I am a boy
and I am a girl
dance dance dance
Just
dance dance dance
Halverwege het nummer `DJ Style´
Dan krijg je een apart tussen stuk qua muziek Ongeveer 10 seconden
Dan gaat het nummer verder als oorspronkelijk
Alleen wisselen nu de stemmen af van man `i am a boy`
dan vrouw `and i am a girl`
dance dance dance
just
dance dance dance
Er zit ook een soort rap in verwerkt een erg leuk nummer en ramt vrolijk door....
Misschien is het nummer al ouder, ik hoop in ieder geval dat jullie me verder kunnen helpen
de zoekacties dusver in google hebben nog niks opgeleverd.
Wie oh wie heeft tips?
Alvast bedankt
Jeffrey

zijn het zeker niet haha
Niet de meest intelligente tekst, maar wel een lekker nummer opzich, door een niet al te kinderachtige band, vind ik.