Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mr space
wel veel spullen daar voor een 13jarige : ik zie microkoontol en microkorg??
dan ben jij zeer waarschijnlijk van een heel andere generatie mr space. vandaar zijn verwondering die ik ook zeer goed kan begrijpen.Origineel geplaatst door nomore
ach. gaf toen ik zo oud ook veel geld uit aan computershit (terratec ews64 was ook al iets van 1200 gulden oid).. microkorg en kontrol zijn zo duur toch ook weer niet?
generatie DAN mr space...Origineel geplaatst door 6 trak
generatie mr space.
Origineel geplaatst door mr space
mmmm ik had misschien 10 gulden in de week zakgeld op die leeftijd :confused:
Origineel geplaatst door MicroFi
Sparen of ergens een centje bijverdienen. Moeilijker hoef je het niet te zoeken.
Ben ik trouwens de enige die het nogal onbeschoft vind luidop af te vragen waar mensen hun geld vandaan halen?

hoezo, is dat aan de orde dan om je daar druk over te maken? ik heb tot nu toe nog niemand gezien die daar om vroeg.Origineel geplaatst door MicroFi
Ben ik trouwens de enige die het nogal onbeschoft vind luidop af te vragen waar mensen hun geld vandaan halen?

Sparen of ergens een centje bijverdienen. Moeilijker hoef je het niet te zoeken.

Het wordt niet letterlijk geopperd, maar de achterliggende boodschap leek me duidelijk.
Ik heb het ook niet speciaal over dit topic, ik zie dit weleens vaker gebeuren hier.
Maar ik ga me niet verder in de strijd gooien, want ik wil geen ruzie![]()
Laat al maar, volgende keer zeg ik al niets meer ...
Daarom wil ik hier dus liever niet in discussie gaan.

Wie heeft er geen nood aan een oud bakje in zen kelder.Origineel geplaatst door sjaap2
Waarom heb je ze zo ECHT nodig??? mss zoeken op Ebay and the like....
Blitse muziek trouwens, maar niet echt mijn stijl![]()
Ik zoek eerder iets synthachtig... dan bedoel ik iets met een square/saw -VCO die je kan vervormen met filterkes en LFO('s).Origineel geplaatst door Flesje
Ik heb een Elka solist 505 voor je.(http://www.sonicstate.com/synth/elka_solist505.cfm) Werkt 100%, maar is wel aan een interne schoonmaakbeurt toe. 150 euro's.