CreamWare S/TDM kabels

Status
Please reply by conversation.

jappo112

Ingeburgerd
Op het moment vrij lastig te verkrijgen in verband met overname/faillissement van CreamWare. Kan ze uit Duitsland halen, maar als er iemand van wil, houd ik mij graag aanbevolen :) .
Ik heb er 2 nodig, voor het linken van 2 Project kaarten. Mocht je er meer hebben en er van af willen, ook deze neem ik graag van je over.

creamware_stdm_kabel_pimx_161345.jpg

Het ziet eruit als drie edge connectors met een stukje bandkabel. Als dat zo is prik je 'm voor een paar euro zelf in elkaar. Hoeveel pins is hij? Niet heel goed te zien op je foto, maar het lijkt op 2x10.

Attachments

• 742945_bb_00_fb.eps.jpg
    742945_bb_00_fb.eps.jpg
    11 KB · Bekeken: 56
Origineel geplaatst door etaoin
Het ziet eruit als drie edge connectors met een stukje bandkabel. Als dat zo is prik je 'm voor een paar euro zelf in elkaar. Hoeveel pins is hij? Niet heel goed te zien op je foto, maar het lijkt op 2x10.
Zat er ook al aan te denken om zelf de benodigde materialen te kopen en de kabel eigenhandig te maken. Als iemand niets aan heeft maak ik hem blij en ik bespaar mezelf de moeite en verzend/order kosten van benodigd materiaal.

Origineel geplaatst door cream
faillisement van Creamware?
March the 1rst, 2007

The Soniccore GmbH i.G. / Siegburg acquired the rights to continue production, distribution and sales of the current Scope- product line.

SonicCore GmbH i.G.
Siegdamm 32 - 36
53721 Siegburg
Germany

Directors:
Holger Drenkelfort, Jürgen Kindermann

tel.: ++49 2241 3019595
FAX: ++49 2241 3019596

Email: info@soniccore.com
Website: www.soniccore.com

Zie:
http://creamware.com/

Er is een hoop te doen, M-Works weet niet of ze door willen gaan met importeren, en een hoop dealers trekken hun handen van het platform ivm service.
Daarnaast moet ik zelf ook wel meegeven dat de support (op software niveau), vaak de wensen over laat. 64 bit drivers, bug fixxes. Doen ze gewoon niet aan. Er gaan geruchten van doorontwikkeling, nieuwe hardware etc, maar er is niets concreet bekend.

Status
Please reply by conversation.
Back