fx bak met hoge en brede tweakbaarheid

Status
Please reply by conversation.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Hey freaks,

ik ben op zoek naar een multi-fx bak (geen software!) waarop

* alle parameters midi aanstuurbaar zijn
* de midi interface tweakable is (kortom een goede midi implementatie/controller-parameter matrix)
* alle parameters errug diep gaan (extreem korte (0.00001 sec ofzo) tot lange delays, extreme pitch shifting (zeg minimaal 5 octaven), lfo snelheden van extreem langzaam (1 uur per cycle ofzo, dat lijkt me zo toepasbaar voor minimale veranderingen die niet helemaal te plaatsen zijn) tot extreem snel etc......... nouja you catch my drift)

En het liefste natuurlijk een beetje van kwaliteit, betaalbaarheid en een gevarieerd aanbod aan fx'ten en diens interne routing.

Bestaat zoiets uberhaupt?

ja..fireworx is ook mijn eerste gedachte...dat is volgens mij wel de ultieme fx freak bak

Olaf

check zeker de dp/4 !!!!!! hij is wel prijzig maar 1000% de moeite waard ( misschien wel meer dan dat ) !!!

p.s. die van mij is niet te koop.
:)

Origineel geplaatst door olafmol
ja..fireworx is ook mijn eerste gedachte...dat is volgens mij wel de ultieme fx freak bak

Olaf

Ik ken iemand die er 1 verkoopt. Ik geloof dat hij er ± €1.000,- voor wil hebben. Net gechecked bij thomann en daar kost ie 1838 dus wat dat betreft is het wel de moeite waard. PB me ff voor z'n e-mail als je serieus interesse hebt.

koop voor 400 euro een ASRX van ensoniq.......daar zit een DP2 in (halve DP4) je krijgt er dan gratis een sampler en workstation bij.....

1000 euro voor een 2e hands fireworx...nou Dob, als ik jou was zou ik NU toeslaan!

Olaf

Ik vind een micromod wel iets voor dob.. :eureka:

Edit, laat maar, niet gelezen. ( Geen software )

euh....

1000 euro is mooi prijsje maar ik ga heel binnenkort verhuizen en heb ook weer wat nieuwe meubels nodig en wil ter inspiratie een noorse boskat aanschaffen dussuh........
Het geld groeit me niet uit mijn oren, okay! En gelukkig maar want ik zou geen reet meer horen.

1000 euro... ik geloof niet dat ik ooit dat bedrag voor iets van apparatuur heb neergelegd.
Ik weet het wel zeker.
<off topic>
jullie wel dan?
<on topic>

Hij zal het wel waard zijn maar het ligt gewoon voor nu buiten mijn league.

Een dp2? Dat bestaat dus ook?

Origineel geplaatst door dob

1000 euro... ik geloof niet dat ik ooit dat bedrag voor iets van apparatuur heb neergelegd.
Ik weet het wel zeker.
<off topic>
jullie wel dan?
<on topic>

Eeh... M'n Nord...M'n Mackie...M'n sampler....M'n G4.... allemaal boven de 1000. Damn wat 'n geld.
Hé, en wat kost zo'n noorse boskat dan?

Maar ff serieus, die fireworx, da's wel echt high-end spul hoor. Zo'n beetje alleen die jongens van Eventide maken het nog gekker (reverb-kasten van Lex en TC even buiten beschouwing gelaten).

Maar als je gewoon goeie multi-fx wil, met genoeg 'tweakability' en goede midi spec, kun je ook voor 250-300 pleuro's 'n M-one (XL) oppikken. Da's natuurlijk geen Fireworx, maar ook zeker geen kinderspeelgoed. Lexicon MPX-500 in dezelfde prijsklasse is wat meer 'bread and butter' FX, dus waarschijnlijk niet echt wat je zoekt (wel goeie galm).

En je moet inderdaad vooral even naar die Ensoniq dingen gaan luisteren bij iemand.

ff een plaatje van zo'n mooi beestje.

en ze zijn best duur. hoeveel precies weet ik niet maar genoeg om wat leuk spul voor te kopen....denk trouwens geen €1000,-

bank12b.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back