fx bak met hoge en brede tweakbaarheid

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Beepr
Helaas bezit ik er zelf geen, maar dit lijkt me voor een TC Fireworx geen probleem....

weten jullie toevallig of deze ook verkrijgbaar is als pci-kaart voor in je computer ? ik meen me zoiets te herinneren maar kan dit niet vinden op hun site. kan t ook gedroomd hebben. zo niet, weet iemand van jullie dan wat goede professionele effectenkaarten zijn voor in je compu ?? :biertje:

slik.... ziet er errug leuk uit maar financieel onhaalbaar. ik zoek iets voor om en nabij de 600 a 700 euro..

Jaaah!!! Fireworx is what you need!!!8)

Ik heb die bak al drie jaar, en die opties van jou is pas het begin bij deze processor!!!:duivels:

Peace...:biertje:

Origineel geplaatst door dob
trouwens Olaf, wist je dat je met je smoel op maarwatishet.com staat?

yups..is van vriend van me......vandaar....ik kom zelfs voor als Olav the projectleader from hell in de strips ;)

hey te gek man ik vind dat een geniale site.

"De waargebeurde film van woensdagavond"
ik heb dubbel gelegen :D

kheb nog niet alles gezien maar ben wel van plan dat te doen nog. met dit weer; moet wel lukken.

Wens hem maar sterkte met zijn RSI dan enne misschein moet ie maar zo'n lullig pauze programma'tje installeren dan. En een tablet aanschaffen. Dat deed alles wonderen voor mij.

die RSI is volgens mij een kutsmoes...z'n betaalde werk voor bv het AD, reload, carp en zelfs panorama (een of ander artikel over de doodstraf hahaha) lukt allemaal prima ;)

maarja, inspiratie is niet te forceren...

Status
Please reply by conversation.
Back