[Dubstep] Lower Than The Grave

Klinkt vet zeg! Ik ben totaal niet bekend met de stijl dubstep, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Nummer blijft spannend en is voelt erg beheersd aan. Dat is een lekkere combinatie.

Ten eerste, thanks voor t checken en de complimenten :D.

Ik kan wel wat vertellen over hoe k het heb gemaakt hoor. Weet alleen niet precies wat je wilt horen, maar ik waag wel een poging...

Hele nr is gemaakt met FL6, wat VST plug-ins en CEP2 om wat sampletjes op te knippen.
Luisterde laatst wat dubstep en vroeg me af hoe ze die 'wobble-bass' maakten dus toen ben ik daar een beetje mee gaan kloten a/d hand van 3xOSC.
Toen qua opbouw wilde ik het een beetje spannend houden, dus heb ik er op een gegeven moment wat 3/4 maat tussendoor gegooid. Wat vinden jullie van de overgangen van 4/4 naar 3/4 en weer terug?

En verder euhm.. ja.. gewoon muziek maken, haha.

Laatst gewijzigd:
ff aan het luisteren: spannende track, er gebeurd genoeg en das goed. Om de 1 of andere reden heb ik altijd moeite met 3/4 en ook nu was ik weer ff de draad kwijt. Dessalniettemin lekkah lekkah!

Welkom Dobleye 8)

Mag je vaker doen !
Wat ?
Zo'n lekkere track naar "binnen" gooien :biertje:

Drums vind ik lekker flowend zeg maar..
Dat goedkopere synth geluid 1.30 min. vind ik jammer op z'n zachtst gezegd, maar kan ook een kwestie van smaak zijn ;)

Voor een eerste probeersel is het een motivatie om meer van dit soort tracks te gaan produceren lijkt me..

Next :mega:

BB

Thanks mensen.

Wat betreft dat stuk op 1:30.. er komen daar geen nieuwe sounds/synths bij hoor. Ga gewoon een paar toontjes lager, maar ik snap denk ik wel welk geluid je bedoelt. Vind em zelf niet per definitie verschillen, maar zoals je zei, het kan een kwestie van smaak zijn. Zal er nog eens aandachtig naar luisteren. Bedankt voor de feed i i g :)

Back