Op zoek naar sample SubDue Bas van Emu XL

Jos Ravenglass

Stamgast
Hallo,

Ik ben ooit in het bezit geweest van een Emu Xtreme Lead Turbo module. Heb hem drie jaar geleden verkocht (spijt).

Was laatst bezig met wat oude nummers en miste wat geluiden. De SubDue bas was mijn grote favouriet. Als iemand daar een goede samplebank van kan maken, geweldig.

Ik heb in ruil samples van de Korg Triton (bassen en drumkits) en de Access Virus in Halion formaat. Ik heb ik CD's van de Yamaha A3000 (alleen met A3K bruikbaar).

je zou kunnen wachten op de emulator x versie van de xtreme lead

die preset zegt mij helaas niets
en ben atm ook niet in staat een bank van te maken

Hey,

Ik zie dat je wel de XL7 hebt. Ik weet niet of die dezelfde geluiden heeft. Het is trouwens suB duH, als je onder de categorie bass zoekt, kom je hem waarschijnlijk wel tegen. Een bank klinkt misschien wel erg veel gevraagd. Vier goede samples: G1-c2-g2-c3, zou voldoende zijn. :)

Helaas wacht ik al twee jaar op de Emulator X versie van de Xtreme lead. Heb wel de Proteus 2000 en veel andere banks. Ga ook de MoPhatt (zat vroeger in mijn XL turbo) aanschaffen.

Greetz van een mede-Zeeuw (in exile),

Jos van de Gruiter

Laatst gewijzigd:
(voor de duidelijkheid,ik heb een xl1 :) )

zelf verwacht die samplecd van de xl tegelijk met de emulator x 2.5 en de platinum bundel
3e kwartaal 2007

Origineel geplaatst door Ramoonus
zelf verwacht die samplecd van de xl tegelijk met de emulator x 2.5 en de platinum bundel
3e kwartaal 2007

Dat zou goed nieuws zijn over de XL!!! Wat bedoel je met platinum bundel?

Origineel geplaatst door Jos Ravenglass
8)
Thanx voor deze link, had dit gemist op KVR. Zag een ander bericht dat de Xtreme LeadX al in maart verschenen zou moeten zijn. Ik denk dat je gelijk krijgt met het derde kwartaal. Nog even geduld dus. :)
http://www.kvraudio.com/news/6611.html

de drivers en software komen allemaal Q3 volgens emu zelf
dus ja vast die xlead-x ook

Dit is het antwoord van de helpdesk van Emu. Vaag! Zelfs niets over vertraging, of 'we zijn er mee bezig', terwijl dat persbericht begin dit jaar daar toch duidelijk over was.

Dear Jos,

We have been looking at doing the Xtreme Lead sounds for Emulator X. We have not released this at this time, but hopefully this is a sound library that we can have released in the near future. The best thing to do is keep an eye on the E-MU website at www.emu.com where all the earliest information will be!

Back