Juno 60

TFHats

Lidl
Ik kan een juno 60 kopen voor een leuke prijs, alleen blijkt de LFO trigger niet te werken. Is dit simpel op te lossen? Ik las al wat google dingen dat iemand het simpel heeft kunnen schoonmaken en het daarmee weer werkend heeft gekregen, maar ik wil ook weten of jullie hiermee ervaring hebben.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Kan ik nog niet beoordelen, want ik moet hem nog eerst zien. Als dat wel zo is, dan is het geen probleem?

Nou die triggerknop werkt alleen als ie op manual staat. Als die op de auto setting staat dan doet de LFO het altijd (met een instelbare delay setting). Dus je moet altijd LFO kunnen horen. Als ie niet LFO wil doen dan is er iets stuk! (waardevolle info he? :z )

Hehe, ik snap het. Ik heb het net nagevraagd maar de LFO doet het, het is puur de LFO trigger knop die niet werkt als hij op manual staat. Ik zal hem uiteraard nog wel eerst beluisteren, maar ik denk dat ik vanaf aanstaande zaterdag ook tot het juno 60 gilde behoor.8)

bij mij is ie ook geel,
werkt ie ook niet
ook niet op manual..

tips welkom
ik stel het altijd uit
als iemand trouwens een E of B toets op overschot heeft? :halleluja

Hehe, ik snap het. Ik heb het net nagevraagd maar de LFO doet het, het is puur de LFO trigger knop die niet werkt als hij op manual staat. Ik zal hem uiteraard nog wel eerst beluisteren, maar ik denk dat ik vanaf aanstaande zaterdag ook tot het juno 60 gilde behoor.8)

:luv:

Supermachine. Het enige nadeel die ik van de juno vind is dat de toetsentriggers/contacten redelijk vaak schoongemaakt moeten worden (ook niet rook omgeving)

Origineel geplaatst door Arv
Het enige nadeel die ik van de juno vind is dat de toetsentriggers/contacten redelijk vaak schoongemaakt moeten worden (ook niet rook omgeving)
dat zal bij jouw dan wel een uitzondering zijn, ik heb er in al die jaren nooit last van gehad... de juno-2, jx etc. hebben er eerder last van. juno-60 net als de jp-6 zijn degelijke toetsenborden.

Hij behoort wit te zijn, maar zit inderdaad bij de bender.
absoluut wit idd...

Origineel geplaatst door 6 trak
dat zal bij jouw dan wel een uitzondering zijn, ik heb er in al die jaren nooit last van gehad... de juno-2, jx etc. hebben er eerder last van. juno-60 net als de jp-6 zijn degelijke toetsenborden.

misschien dat ik de vorige keer niet goed opgelet heb of ik wel een lint-free doekje had, of een schoonmaakmiddel dat residu achterlaat..

Maar.... iemand nog tips om de LFO trigger knop weer werkend te krijgen?

Heb je BoemTjak al gevraagd?

Back